Serwis zlecenia.przez.net rozpoczyna współpracę z Agencją Q

przez | 09/03/2012

Serwis zlecenia.przez.net, internetowa platforma do kontaktów przedsiębiorców z wykonawcami zleceń, nawiązał współpracę z Agencją Reklamową Q. Agencja Q będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii reklamowych serwisu.

Umowa z Agencją Q przewiduje przygotowanie i wdrożenie strategii sprzedaży powierzchni reklamowej portalu z użyciem technologii Smartadserver.com. Po stronie agencji leży także przygotowanie strategii promocji serwisu oraz działania PR.

Umowa z Agencją Q jest wynikiem szerszych planów serwisu w zakresie umocnienia swojej pozycji na rynku lokalnym i ekspansji na rynki zagraniczne.

– Patrząc przyszłościowo, chcemy być jednocześnie numerem 1 jeżeli chodzi o zlecenia IT na rynku polskim oraz stać się największą platformą polskiego freelancingu. Docelowo zamierzamy też w ramach platformy łączyć drogie rynki zachodnie (zleceniodawcy) ze stosunkowo tanimi rynkami wschodnimi (wykonawcy) – mówi Karol Krużelecki, współzałożyciel serwisu zlecenia.przez.net

Serwis zlecenia.przez.net to pierwsza na polskim rynku platforma umożliwiającą kontakt i współpracę pomiędzy przedsiębiorcami szukającymi wykonawców zleceń (freelancerów) a zleceniobioracami. Ogłoszenia w ramach serwisu mają charakter aukcji.

Agencję Q tworzy kilka niezależnych brandów – m.in. Q Interactive – marka wyspecjalizowana w projektach e-marketingowych. Portfolio wszystkich brandów Q zawiera takie marki jak SmartAdServer, Exide, Onet.pl czy Spectraling.