Skoda w obiektywie – śląski dealer Skody rozwija komunikację w mediach społecznościowych

przez | 08/03/2012

Dealer Skody, firma Skoda Emida Sp. z o.o., rozwija swoją komunikację z sympatykami marki w mediach społecznościowych. Obecnie na blogu Skoda i Ty (www.skodaity.pl) proponuje swoim fanom konkurs „Skoda w pełnej krasie”, mający na celu aktywizację i zwiększenie społeczności skupionej wokół marki.

Fani Skody do 12 marca mogą wziąć udział w konkursie fotograficznym, w którym pokazać należy piękno i niepowtarzalny charakter samochodów Skoda. Zdjęcie trzeba następnie wysłać mailem na adres kierowcyradza@skodaity.pl lub zamieścić na fanpage’u Skoda i Ty na Facebooku (http://www.facebook.com/SkodaiTy). Autorzy najlepszych zdjęć zostaną nagrodzeni gadżetami firmowymi Skody.

Szczegóły konkursu oraz regulamin dostępne są na blogu Skoda i Ty pod adresem: http://www.skodaity.pl/konkurs-fotograficzny-skoda-w-pelnej-krasie/. Za działania komunikacyjne Skody Emidy w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Eura7.

Skoda Emida Sp. z o.o. planuje w najbliższej przyszłości dalszy rozwój działań komunikacyjnych w Internecie, których celem jest budowa profesjonalnego wizerunku firmy i marki oraz wyjście naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom Klientów. – Chcemy zaktywizować sympatyków marki Skoda, którzy już są obecni w Internecie, jak również zachęcić nowe osoby do kontaktu z nami – zarówno w świecie realnym, jak i w Internecie. Firmowe gadżety, które można wygrać w konkursie fotograficznym, odsyłają do bloga Skoda i Ty, gdzie aktywnie promujemy naszą markę i gdzie zapraszamy naszych klientów – mówi Jolanta Hałatek-Skiba, kierownik marketingu w Skoda Emida Sp. z o.o.