Inga Ganowska dołączyła do zespołu Grupy Hotelowej Orbis

przez | 08/03/2012

Inga Ganowska objęła stanowisko Brand Managera dla marek Mercure & Orbis Hotels  w Polsce. Do jej obowiązków będzie należała realizacja działań mających na celu rozwój marek, budowanie ich pożądanego wizerunku, a także maksymalizacja skuteczności strategii marketingowych.

Inga Ganowska posiada 8 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej i ponad 10 letnie w obszarze komunikacji marketingowej. Przez wiele lat pracowała w hotelu Marriott, gdzie pełniła m.in. funkcję kierownika ds. sprzedaży. Następnie związana była z Sigma International, a także z Narodowymi Funduszami Inwestycyjnymi zarządzanymi przez Everest Capital Polska Sp. z o.o., gdzie opracowywała i realizowała strategie z zakresu marketingu i public relations. Przez 10 lat pełniła funkcję dyrektora Zarządzającego w agencji Fischer&Zubek PR Partners Sp. z o.o.

Jako Brand Manager Mercure & Orbis Hotels, Inga będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie markami, opracowywanie i realizację strategii marketingowych oraz public relations. Do zadań Ingi będzie również należało wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych i dystrybucyjnych.

„Hotele Mercure i Orbis zlokalizowane są zarówno w biznesowych dzielnicach dużych miast, jak i wakacyjnych kurortach, posiadają komfortowe pokoje, świetną kuchnię i niezwykły personel. Jestem przekonana, że takie połączenie przemawia za ich dużym potencjałem rozwoju. Mercure to światowa marka, która może się poszczycić doskonałą  reputacją wynikającą z jej jakości usług, oryginalności i oferowanego komfortu. Cieszę się, że będę mogła wesprzeć zespół Grupy Hotelowej Orbis i zarządzać komunikacją dla tak uznanych, rozpoznawalnych marek hotelowych”- powiedziała Inga Ganowska.

Inga Ganowska uzyskała tytuł magistra Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła studia podyplomowe w obszarze public relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Psychologii Klienta w Marketingu Usług w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie.