abeoNET z nową usługą

przez | 08/03/2012

Notowana na NewConnect spółka abeoNET specjalizująca się w kompleksowym budowaniu pożądanego wizerunku instytucji, firm i osób indywidualnych w internecie – wprowadza nową aplikację PutUp. Jest to jedyne w Polsce rozwiązanie, które pozwoli przedsiębiorstwom i osobom prywatnym zarządzać swoją reputacją w sieci przez samodzielne promowanie dotyczących ich artykułów. Aplikacja będzie dostępna on line.

Promowanie konkretnych, wyspecjalizowanych treści ma ułatwić pracę firmom public relations, działom marketingu czy osobom pracującym na własny rachunek a chcącym bardziej świadomie zaprezentować swój dorobek. Aplikacja stworzona przez abeoNET pomoże w promowaniu linków do już istniejących artykułów w sieci. Narzędzie to zapewnia pojawienie się wskazanego przez klienta linku do artykułu, w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Dodatkową funkcjonalnością PutUp jest możliwość promowania w wyszukiwarkach profilu firmy na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Profeo, Goldenline i innych.

Firmy i osoby nie mające swoich linków w Internecie, także mogą skorzystać z PutUp. Aplikacja pozwoli im na samodzielne dodawanie własnych artykułów, które zostaną opublikowane na sieci serwisów afiliacyjnych abeoNET. W ramach narzędzia wyodrębnione zostały różne kategorie do których można dodawać informacje, w tym m.in. biznes, praca, nieruchomości czy kulinaria.

„Mamy w Polsce bardzo ciekawą sytuację. Z jednej strony ponad 60 proc. przedsiębiorców szuka informacji o swoich kontrahentach w internecie, a aż 72 proc. Polaków ufa wiadomościom zamieszczonym w globalnej sieci. Z drugiej, większość z nas zaniedbuje wizerunek w sieci. Najnowszy serwis abeoNET pozwala w łatwy i przyjazny sposób promować pozytywne informacje zamieszczone w sieci. Dzięki niemu, po wpisaniu nazwy firmy, nazwiska czy nazwy produktu w wynikach wyszukiwania znajdą się istotne ze względów wizerunkowych linki/publikacje. To narzędzie, które efektywnie wspiera budowanie wizerunku wśród internautów” – mówi Luiza Farkash, dyrektor zarządzająca abeoNET.

Na polskim rynku nie było dotychczas tak zaawansowanego i przyjaznego dla przeciętnego użytkownika Internetu rozwiązania. Polacy mogli oczywiście na własną rękę starać się budować swoją reputację w sieci, ale wszystkie te sposoby były bardzo czasochłonne i nierzadko skomplikowane. Przewagą PutUp jest jego przyjazny interfejs, łatwość użytkowania i dopasowanie do oczekiwań. Ponadto, gwarancja obecności wskazanego linku/artykułu w pierwszej dziesiątce wyszukiwarki pokazuje ogromną skuteczność aplikacji.

„Aż 63 proc. wartości firmy przypisuje się reputacji. To sprawia, że dziś profesjonalni doradcy PR nie mogą ignorować już Internetu. Publikacje czy informacje zamieszczone o firmie w sieci mają często dużo większą wartość niż wycinek prasowy. Czas na poważne, strategiczne podejście do reputacji w globalnej sieci, a my chcemy swoim rozwiązaniem w tym pomóc” – dodaje Luiza Farkash.

Nowy serwis abeoNET jest dostępny już od 5 marca 2012, a za jego funkcjonowanie są odpowiedzialni technicy i informatycy pracujący dla spółki.