Nowa dyrektor zarządzająca w agencji Fenomem.pl

przez | 07/03/2012

Eliza Łuczak-Hołowczyc została nową dyrektor zarządzającą w agencji Fenomem.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Adriana Pietraszkiewicza, który skupi się na rozwoju oferty agencji w zakresie technologii i nowych usług.

Nowa dyrektor zarządzająca będzie odpowiadała za nadzór nad działalnością operacyjną agencji i wdrażanie strategii rozwoju, która zakłada między innymi aktywne kontakty z klientami bezpośrednimi i końcowymi. Eliza Łuczak-Hołowczyc poprzednio zarządzała agencją reklamową REDage, której klientami były takie firmy jak L’Oreal Polska, HBO, Lavazza, Nepentes, Shell Gas, Discovery. Wcześniej kierowała agencją Interactive Solutions oraz pracowała w dużych biurach reklamy (Infor, Wirtualna Polska, CR Media). Z wykształcenia jest politolożką.

Eliza ma świetne doświadczenie w pracy agencyjnej i kierowaniu wielu zespołami. Zna specyfikę naszej branży i Internetu, potrafi pracować z dużymi i wymagającymi klientami. Liczymy na jej pomoc w codziennej, żmudnej pracy oraz w realizacji długofalowych celów biznesowych. – mówi Adrian Pietraszkiewicz, dotychczasowy dyrektor zarządzający i założyciel Fenomem.pl.

Fenomem.pl to agencja specjalizująca się w wykorzystaniu blogosfery w marketingu społecznościowym, produkcji i promocji filmów wirusowych na blogach, organizacji konkursów i testowaniu produktów przez blogerów. Fenomem.pl blisko współpracuje z domami mediowymi takimi jak Macroscope OMD, Optimum Media OMD, ZenithOptimedia, Hypermedia Isobar, Media Direction OMD. Agencja zrealizowała projekty między innymi dla Wizz Air, Polbank EFG, Polsat Cyfrowy, AXN Spin, Nowa Era, Dr. Oetker (Guseppe), Citroen, Henkel (Palette).