MUJI – japoński design wspierany przez Kostrzewa PR

przez | 07/03/2012

Z początkiem marca agencja Kostrzewa PR nawiązała współpracę z MUJI – japońskim brandem tworzącym minimalistyczny i zrównoważony design dla domu. W realizację projektu zaangażowane będą: ze strony strategicznej – Urszula Kostrzewa i Hanna Białoń, Karolina Wleklik – kontakt z Klientem oraz Piotr Szuszkiewicz na polu social media.

Marka MUJI  powstała w  1980 roku. Jej charakterystyczna filozofia stawia przede wszystkim na jakość, funkcję i prostotę. Wszystkie produkty MUJI nie posiadają metek, co jest wyrazem stosunku jego twórców do współczesnych zabiegów marketingowych, które przesłaniają podstawową funkcjonalność produktu. MUJI jest niejako kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury i wartości – podkreślając w swoim wzornictwie, że mniej znaczy więcej.

Agencja Kostrzewa PR została wybrana w drodze konkursu ofert i przekazane jej zostaną obowiązki związane z komunikacją marki i produktów w kontekście filozofii firmy. Również do jej zadań należeć będzie realizowanie konferencji i warsztatów promujących merytoryczne wartości MUJI.

Umowa została nawiązana na czas nieokreślony.