Złota Jakość Roku dla Sodexo Motivation Solutions

przez | 06/03/2012

Lider w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych w Polsce, firma Sodexo Motivation Solutions, została uhonorowana prestiżowym tytułem „Złota Jakość Roku”. Otrzymała również tytuł „Jakość Roku 2011” w kategorii usługi za „Rozwiązania motywacyjne”.

Nagroda „Złota Jakość Roku” jest efektem przyznania Sodexo Motivation Solutions tytułu „Jakość Roku” już trzeci rok z rzędu. Obie nagrody: „Złota Jakość Roku” oraz „Jakość Roku2011”zostały wręczone podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 lutego w hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie.

Prestiżowy konkurs „Jakość Roku” jest największą tego typu inicjatywą w Polsce. Szósta edycja konkursu była doskonałą okazją do sprawdzenia poziomu zaangażowania firm w zarządzanie poprzez jakość. Eksperci Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji SA, najstarszej instytucji państwowej zajmującej się w Polsce kwestiami związanymi z jakością, docenili skuteczność prowadzonej przez Sodexo Motivation Solutions polityki jakości oraz wysokie standardy we wdrożonych systemach zarządzania. Ponadto Kapituła zwróciła uwagę na pozytywny odbiór działalności firmy przez Klientów oraz zaangażowanie pracowników w procesy zarządzania jakością.

– W imieniu własnym i wszystkich pracowników Sodexo Motivation Solutions, bardzo dziękuję za przyznanie nam nagrody „Złota Jakość Roku”! Pozycja lidera na rynku rozwiązań motywacyjnych zobowiązuje – nasza oferta jest zawsze doskonale dopasowana do oczekiwań Klientów. Przyznanie naszej firmie tytułu „Jakość Roku” po raz trzeci z rzędu to jednoznaczne potwierdzenie, że oferowane przez nas produkty i usługi są niezawodne i spełniają najwyższe standardy. To także informacja dla naszych Klientów, że jesteśmy odpowiedzialnym i godnym zaufania partnerem – mówi Robert Lech, Dyrektor Generalny Sodexo Motivation Solutions.

Sodexo Motivation Solutions prowadzi aktywną politykę jakości. Zgodnie ze swoją strategią ekspert w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych zobowiązuje się do ciągłego podnoszenia doskonałości operacyjnej i budowania partnerskich relacji biznesowych z Klientami.