Weltbild Polska planuje wdrożenie działań wizerunkowych i kończy współpracę z agencją ASK PR

przez | 05/03/2012

Do zespołu Weltbild Polska dołączyła Patrycja Narożna, która od 01.02.2012 odpowiada za relacje z mediami, komunikację brandową i korporacyjną oraz wsparcie promocyjne marki Weltbild. Firma planuje rozpoczęcie intensywnych działań wizerunkowych, których celem jest wzmocnienie i wypozycjonowanie brandu na rynku polskim. Jednocześnie z dniem 28.02.2012 Weltbild zakończył współpracę z agencją ASK PR.

– Działania te są konsekwencją zmian, wynikających z połączenia dwóch marek – Weltbild i Świat Książki. Współpraca z agencją ASK PR była dla nas optymalnym rozwiązaniem na wcześniejszym etapie rozwoju firmy. Przed nami kolejne dynamiczne wyzwania natury wizerunkowej i marketingowej. Będziemy przy nich korzystać zarówno z wiedzy zespołu profesjonalistów, których mamy w swoich szeregach, jak i zewnętrznych firm, które zaprosimy do współpracy – mówi Paweł Wojciechowski, Dyrektor Marketingu w Weltbild Polska.

W kwietniu 2011 roku firma przejęła wydawnictwo Świat Książki. Dzięki temu silny dotychczas gracz na rynku e-commerce i direct marketingu, wzmocnił swoją pozycję, pozyskując atrakcyjną ofertę książkową oraz sieć księgarń. Pierwsze zmiany wizerunkowe można zauważyć już dziś. Weltbild odświeża wygląd katalogu wysyłkowego, który ma ewaluować w kierunku magazynu będącego impulsem zakupowym, a nie tylko przeglądem oferty, jak dotychczas. Firma powoli nawiązuje także współpracę z celebrytami, których zaprasza do wywiadów (Andrzej Piasek Piaseczny), sesji zdjęciowych (Maja Popielarska) czy rekomendacji (Jarosław Kret). Działania te, poza aspektami wizerunkowymi, mają także pomóc w udostępnieniu własnych kanałów biznesowych do sprzedaży reklam. Nakład katalogu kontrolowany jest regularnie przez ZKDP.