READY – unikatowy program lojalnościowy B2B na rynku

przez | 05/03/2012

Z inicjatywy agencji reklamowej NAIROBIA i przy współpracy ze sklepem internetowym NEO24.pl oraz Grupa TSO, zajmującą się turystyką biznesową, powstał jedyny w Polsce gotowy program lojalnościowy B2B oferujący ponad 30.000 nagród w systemie on-line.

Program READY to narzędzie stworzone, aby ułatwić firmom zarządzanie projektami lojalnościowymi, prowadzonymi z partnerami biznesowymi lub dla nich. Klienci, którzy zdecydują się na wdrożenie programu, gromadzą w jednym miejscu środki, które pozwalają motywować partnerów (dystrybutorów, hurtownie, punkty sprzedaży detalicznej, przedstawicieli handlowych czy pracowników) oraz podtrzymywać pozytywne relacje.

Program READY oferuje dostęp do ponad 30.000 nagród dostarczanych pod wskazany adres w przeciągu 5 dni, platformę on-line dostępną 24 h na dobę, takie narzędzia kontaktu z uczestnikami jak: e-mail, infolinia, SMS, wreszcie analizy i statystyki pozwalające zarządzać budżetem programu, a także wskaźniki ROI.

Chcąc zaimplementować program READY firma może zdecydować się na podstawowy zakres usług, który obejmuje wyżej wymienione funkcjonalności, lub skorzystać z pełnego wsparcia Agencji przy planowaniu i wdrażaniu programu. Agencja NAIROBIA dodatkowo oferuje doradztwo biznesowe, analizę danych, opracowanie segmentacji klientów oraz doradztwo prawno – podatkowe.

„Mając doświadczenie w tworzeniu i egzekucji programów lojalnościowych dla takich firm jak Motorola, Red Bull, Syngenta, Tikkurila czy Triumph uznaliśmy, że warto stworzyć narzędzie, które sprawi, że wdrażanie strategii lojalnościowych i motywacyjnych nie będzie procesem długotrwałym i kosztochłonnym. W ten sposób narodziła się idea READY – optymalnego rozwiązania, któremu – zaraz po analizie sytuacji klienta – nadajemy cechy indywidualne, dopasowane do oczekiwanego przez daną firmę rezultatu” – mówi Jacek Gliniak, General Manager agencji NAIROBIA. „Wszystko to robimy w nieporównywalnie krótszym czasie niż w przypadku, gdy mielibyśmy wdrażać program lojalnościowy od podstaw” – dodaje.

Partnerami programu są NEO24.pl – największy, doceniany już od 5 lat sklep internetowy w Polsce, za którego pośrednictwem uczestnicy programu mogą wybierać nagrody spośród ponad 30 000 produktów, a także Grupa TSO – czołowy touroperator, organizujący wyjazdy motywacyjne zarówno w Polsce, jak i na świecie.