Program „Doceń polskie” strategicznym partnerem akcji „Pomaganie jest trendy!”

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie” został partnerem strategicznym drugiej edycji akcji „Pomaganie jest trendy!”, wspierającej 12 różnych fundacji charytatywnych.

Założeniem projektu jest promocja idei pomagania. Do tej pory w akcję zaangażowały się już takie znane osoby, jak Krzysztof Ibisz, Agnieszka Włodarczyk, Aleksandra Szwed, Alicja Węgorzewska, Magda Famme, Paula, Krzysztof Gorzkiewicz Gorzki, Piotr Świerczewski, Groove Busterz oraz światowej sławy Mopreme Shakur, amerykański raper z zachodniego wybrzeża, przyrodni brat Tupaca Shakura, z którym występował w zespole Thug Life.

W ramach tegorocznej edycji akcji „Pomaganie jest trendy!” twórcy projektu planują festiwale muzyczne w Kaliszu, Ostrowie Wielkopolskim, Jarocinie, Sochaczewie, Pleszewie, Warszawie, Wrocławiu i Skarżysku Kamiennej.

Nagrana zostanie też piosenka i teledysk z udziałem polskich oraz zagranicznych osobistości świata muzyki, takich jak Mitch Winehouse (ojciec zmarłej Amy), Thruth Hurts (amerykańska gwiazda muzyki R&B), która w ramach projektu wystąpi w Polsce najprawdopodobniej już w marcu, Krzysztof Cugowski, Alicja Węgorzewska, Gorzki, Magda Femme, Krzysztof Antkowiak, Tomasz Jamaki Puzon oraz Iga Wyrwał. Piosenkę wyprodukuje częstochowski kompozytor Rob Gitarnik we współpracy z Eric Bobo, członkiem legendarnej formacji amerykańskiej Cypress Hill.

Nagranie odbędzie się 2 marca, w warszawskim „Hear Studio”. W zdjęciach do teledysku wezmą udział także gwiazdy wspierające projekt, czyli: Aldona Orman, Klaudia Halejcio, Katarzyna Senyk, DJ. Lord.

Do wyprodukowanego utworu zostanie dołączony kalendarz promujący 12 organizacji pożytku publicznego. Motto piosenki brzmi „Pomagaj jak możesz”.

Wraz z piosenką wiodącą, powstanie również utwór z gwiazdami rapu z całego świata pod szyldem „Hit Rappers”, czyli Helping Is Trendy Rappers” Ponadto wraz z projektem wystartuje portal www.worldtobuy.com, którego zadaniem jest promocja organizacji charytatywnych.

– Przyłączyliśmy się do przedsięwzięcia, ponieważ uważamy, że jest to inicjatywa godna uwagi i jak najbardziej słuszna. Projekt promuje ideę pomagania innym, a obszarów, gdzie pomoc jest potrzebna jest przecież bardzo wiele. Każdy może wybrać taką fundację czy organizację, która najbardziej odpowiada jego możliwościom czy przekonaniom. Liczy się sam fakt niesienia pomocy tam, gdzie jest ona potrzebna – mówi Marek Bielski, organizator Ogólnopolskiego Programu „Doceń polskie”, promującego najwyższej jakości produkty spożywcze dostępne na polskim rynku, któremu patronuje Marek Sawicki, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

– Dzięki naszej dotychczasowej działalności będziemy mogli dotrzeć z ideą akcji „Pomaganie jest trendy” bezpośrednio do firm, z którymi współpracujemy w ramach Programu „Doceń polskie”. Wierzymy, że wiele z nich będzie chciało wesprzeć tak szlachetną inicjatywę – dodaje Marek Bielski.

Projekt „Pomaganie jest trendy” powstał w 2010 r. z inicjatywy rapera Krzysztofa Gorzkiewicza „Gorzkiego”, na rzecz osób chorych na białaczkę i inne nowotwory. Jego zwieńczeniem były piosenka i teledysk z udziałem polskich i zagranicznych gwiazd. Rok później projekt ewaluował, wspierając tym samym wszelkie fundacje, którym pomoc jest niezbędna. Na skutek mocnego wsparcia polskich gwiazd i ogólnopolskich mediów powstały pierwsze festiwale w Polsce, wspierające ideę, których koordynatorem zostali Tomasz Frontczak i Dawid Słomian.

Więcej informacji na temat akcji „Pomaganie jest trendy!” jak i wspieranych fundacji na stronie: www.pomaganiejesttrendy.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu