INSIGNIA wzmacnia kreację

przez | 02/03/2012

Do zespołu agencji interaktywnej INSIGNIA dołączył Krzysztof Tkaczyk, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego.

Przez ponad 6 lat Tkaczyk pracował w agencji Schulz brand friendly, gdzie tworzył kampanie telewizyjne między innymi dla Mitsubishi, Lidl, HOOP, międzynarodowe kampanie Fervex i Tantum Verde oraz wprowadzał na rynek nowe produkty marek D’Aucy, Vitax, nową markę medycyny kosmetycznej Xylogic.

Tkaczyk jest w branży od 15 lat (wcześniej był kreatywnym i partnerem w agencji Grupa Eskadra), ma na koncie kilkanaście nagród branżowych (między innymi Globe Awards Worldwide za kampanie dla IKEA i PTK Centertel, Kreatura za branding Kraków Airport).

„Agencja interaktywna to dzisiaj jedyne miejsce rozwoju dla ludzi kreatywnych. Prawdziwe wyzwania czekają na styku starych i nowych mediów” – mówi Krzysztof Tkaczyk.

Niedawno do teamu kreatywnego w roli Senior Copywritera dołączyła Katarzyna Sochacka, która w agencji Schulz była jednym z dwóch creative supervisorów i zastępców Krzysztofa Tkaczyka.