Western Union Business Solutions otwiera pierwsze polskie biuro

przez | 01/03/2012

Western Union Business Solutions, światowy lider w zakresie biznesowych płatności międzynarodowych i zarządzania ryzykiem walutowym, otwiera pierwsze biuro w Polsce. Od teraz firmy i organizacje działające w Polsce mogą wykonywać płatności międzynarodowe szybciej, efektywniej i w bardziej przejrzysty sposób przy pomocy warszawskiego zespołu specjalistów w zakresie rynków walutowych. Uroczyste otwarcie zaplanowano na 5 marca 2012 na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Western Union Business Solutions jest dywizją grupy Western Union (NYSE:WU), która dzięki niedawnemu przejęciu Travelex Global Business Payments stała się wiodącym niebankowym dostawcą usług z zakresu międzynarodowych płatności B2B.  Firma obsługuje ponad 95 000 klientów biznesowych na całym świecie – w większości z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Oferując sieć biur handlowych, strategiczne relacje bankowe oraz globalną sieć finansową pomaga im operować na międzynarodowym rynku, gdzie wartość płatności biznesowych MŚP szacuje się na 24 miliardy dolarów.

Uroczysta inauguracja działalności polskiego oddziału będzie miała miejsce 5 marca 2012 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Właściciele i dyrektorzy finansowi polskich firm będą mieli okazję spotkać się osobiście z przedstawicielami Western Union Business Solutions i przedyskutować zmniejszenie kosztów funkcjonowania firmy poprzez minimalizowanie ryzyka kursowego i uproszczenie procedury dokonywania płatności.

„Bardzo nas cieszy otwarcie pierwszego biura w Polsce,” powiedział Raj Agrawal, prezes Western Union Business Solutions. „Polski rynek jest kluczowym punktem naszej strategii rozwoju w Europie. Jestem niezmiernie zadowolony z tego, że dzięki otwarciu oddziału w Warszawie będziemy bliżej współpracować z klientami, aby mieć pewność, że otrzymują oni od nas najwyższej jakości usługi oraz innowacyjne rozwiązania odpowiadające ich potrzebom w zakresie płatności międzynarodowych.”

Klienci Western Union Business Solutions mogą przesyłać płatności w 140 walutach z 23 krajów. Polscy klienci reprezentują różnorodne branże, są to między innymi: importerzy i eksporterzy nowych technologii, produktów rolniczych i paliw, win i alkoholi, biura podróży, a także organizacje non-profit, instytucje finansowe oraz uczelnie wyższe.

„Cieszę się, że mogę być częścią tego przedsięwzięcia,” powiedziała Joanna Rybus, Country Manager Poland, Western Union Business Solutions. „Widzimy znaczny potencjał rozwoju dla biznesowej części Western Union w Polsce. Pierwszy kontrakt z firmą działającą na polskim rynku podpisaliśmy w 2004 roku i osiem lat później ten pierwszy polski klient wciąż z nami współpracuje. To doskonała ilustracja silnych relacji jakie budujemy z klientami oraz dowód naszego nastawienia na znalezienie odpowiedniego rozwiązania, dostosowanego do indywidualnych potrzeb każdego klienta.”