Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości wybrała Personal PR

przez | 01/03/2012

Agencja Personal PR rozpoczęła współpracę z Gdańską Fundacją Przedsiębiorczości przy organizacji cyklicznych spotkań networkingowych odbywających się w ramach międzynarodowego projektu Creative Cities. W zakresie zadań agencji są również działania media relations przeprowadzane dla tych wydarzeń.

W ramach nawiązanej współpracy agencja Personal PR będzie odpowiedzialna za przygotowanie tematów poszczególnych spotkań networkingowych. Zajmie się pozyskaniem prelegentów oraz prowadzeniem wydarzeń.

Personal PR odpowiadać będzie za prowadzenie działań komunikacyjnych związanych z wydarzeniami. – Naszym celem jest zbudowanie świadomości istnienia takich spotkań oraz ich idei wśród lokalnych przedsiębiorców. Pozyskane partnerstwa z uczelniami, organizacjami czy instytucjami oraz relacje z lokalnymi mediami mają posłużyć dotarciu z informacjami o wydarzeniach do ustalonej grupy docelowej – mówi Karolina Janik, Managing Director w Personal PR.

Celem prowadzonego przez Gdańską Fundację Przedsiębiorczości projektu Creative Cities jest stworzenie oraz systematyczny rozwój klastra branż kreatywnych na terenie Metropolii Gdańskiej. Klaster ma inicjować współpracę sektora MMSP, uczelni wyższych, administracji publicznej oraz instytucji badawczych. ─ Spotkania networkingowe mają być jedną z aktywności, którą podejmujemy w celu integracji środowiska sektora kreatywnego z przedstawicielami innych branż. Chcemy, aby były okazją do nawiązywania relacji biznesowych, wymiany doświadczeń oraz wypracowywania kontaktów, które wesprą rozwój lokalnej przedsiębiorczości – mówi Marta Tyborska z Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości, Specjalista ds. Rozwoju Klastra Branż Kreatywnych.

Organizacja spotkań networkingowych to jedna z aktywności, która została zaplanowana w przygotowanej przez agencję Personal PR strategii marketingowej dla klastra branż kreatywnych Metropolii Gdańskiej w ramach projektu Creative Cities.

Współpraca agencji Personal PR z Gdańską Fundacją Przedsiębiorczości przy organizacji spotkań networkingowych obejmie okres pół roku.