Digital One wygrała przetarg Lipton Ice Tea

Agencja będzie m.in. obsługiwać serwis internetowy Lipton Ice Tea, przygotowywać działania aktywacyjne i promocyjne dla marki, zarządzać jej obecnością w social mediach oraz zajmować się marketingiem w wyszukiwarkach (SEM).

Digital One współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o. (dystrybutorem marki Lipton Ice Tea) strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Lipton Ice Tea i Pepsi.

Po raz pierwszy obsługę brandu Lipton Ice Tea agencja Digital One zdobyła w przetargu rozstrzygniętym w kwietniu 2010 r.  Obecnie, po kolejnym wygranym przetargu, umowa o współpracy została przedłużona do końca 2012 r.

– Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę z Digital One, gdyż zaproponowane przez nią koncepcje strategiczne i rozwiązania kreatywne najlepiej odpowiadają charakterowi naszej marki i planom realizacji celów marketingowych założonych przez nas na 2012 r. Poza tym ta agencja wprowadzała Lipton Ice Tea do sieci i stworzyła dla niej od podstaw cały digitalowy ekosystem marki, tak więc doskonale rozumie jej fundamentalne potrzeby – mówi Mateusz Góral, Assistant Brand Manager Lipton Ice Tea.

Od momentu rozpoczęcia współpracy z Lipton Ice Tea agencja Digital One przeprowadziła dla tej marki szereg długoterminowych projektów strategicznych – m.in. wprowadzała tę markę do Internetu, tworząc dla niej kompleksową strategię komunikacji w obszarze digital oraz wdrażając cały internetowy ekosystem dla tego brandu. Agencja przygotowywała też m.in. działania wspierające w Internecie rynkowe debiuty nowych smaków Lipton Ice Tea:

Lipton Ice Tea Malinowa (w ciągu kilku miesięcy trwania tej akcji konsumenci wykonali ponad 2 mln interakcji z marką Lipton Ice Tea) oraz Lipton Ice Tea Green Mango (launchowi towarzyszyła roztańczona akcja promocyjna „Zaklinacze Mango” – konkurs taneczny dla fanów Lipton Ice Tea w całości zorganizowany na Facebooku, którego trzonem była specjalnie przygotowana aplikacja, a zwycięska grupa wirtualnych tancerzy pojawiła się w nagrodę na nośniku outdoorowym w centrum Warszawy).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu