BoboVita z nową promocją

przez | 01/03/2012

100 000 zł oraz tysiące atrakcyjnych nagród do wygrania w wielkiej promocji BoboVita! Nagrody będą losowane codziennie spośród osób, które zdecydują się na jednorazowy zakup pięciu dań w słoiczkach BoboVita.

Promocja „Codziennie dbamy, codziennie nagradzamy” potrwa od 1 marca do 29 maja 2012 roku i dotyczy wszystkich zupek, obiadków oraz deserków w słoiczkach marki BoboVita. Aby wziąć udział w losowaniu nagród wystarczy kupić pięć dowolnych posiłków BoboVita objętych promocją. Zakup powinien być udokumentowany na jednym paragonie, którego numer należy przesłać SMSem lub zarejestrować na stronie www.bobovita.pl. Każde zakupione pięć produktów uprawnia do przesłania jednego zgłoszenia. Uczestnicy mogą przesyłać dowolną liczbę zgłoszeń, a tym samym zwiększać swoją szansę na wygraną.

Przez cały okres trwania promocji codziennie będzie można wygrać sto kocyków i jeden jeździk dziecięcy. Ponadto, kupujący posiłki w słoiczkach BoboVita mogą liczyć na 20% zniżki na zakupy w salonach sieci Coccodrillo w całej Polsce. Rabat można otrzymać podczas trwania promocji „Codziennie dbamy, codziennie nagradzamy” za każde 10 etykiet ze słoiczków. Uwieńczeniem loterii będzie losowanie spośród wszystkich zgłoszeń nagrody głównej w postaci 100 000 zł. Łącznie uczestnicy promocji mogą wygrać aż 9 091 nagród!

„Idea promocji oraz jej hasło odzwierciedlają codzienną troskę BoboVita o bezpieczny rozwój dziecka. Dzięki szerokim działaniom promocyjnym wspierającym loterię chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Pragniemy nie tylko zachęcić rodziców do zakupu produktów z oferty BoboVita, ale także zapewnić im dobrą zabawę, co sprzyja budowaniu zaufania do marki wśród konsumentów” – powiedziała Ewa Chrzanowska, młodszy kierownik produktu z NUTRICIA Polska.

W ramach promocji „Codziennie dbamy, codziennie nagradzamy” zaplanowana została kampania wspierająca, która obejmuje zarówno media tradycyjne, jak i Internet. Loteria promowana będzie w prasie parentingowej, a także w stacjach TVP, PS, TVN, Polsat Theme, AT Media, Video Online oraz na kanale BoboVita TV na YouTube. Z kolei intensywna kampania internetowa obejmie między innymi mailingi oraz działania w social media i na portalach skierowanych do rodziców. Komunikację wzmocni także kampania prowadzona w punktach sprzedaży. Ekspozycje produktu będą zawierać specjalną grafikę promocyjną, zaś posiłki w słoiczkach BoboVita opatrzone zostaną ulotkami informującymi o loterii.

Promocję obsługuje Kid & Young Agencja Reklamowa, która przygotowała także, przy współpracy z ze studiem filmowym Badi Badi, spoty reklamowe. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, zaś kampanię internetową zaplanował dom mediowy ACR. Działania w social media oraz w blogosferze przygotowała agencja Heureka. Działania public relations wspierające promocję „Codziennie dbamy, codziennie nagradzamy” prowadzi agencja ALERT MEDIA Communications.

Szczegółowe regulaminy promocji „Codziennie dbamy, codziennie nagradzamy” oraz BoboVita i Coccodrillo znajdują się na stronie www.bobovita.pl. Zgłoszenia przez wiadomości SMS należy przesyłać na numer 7145 (koszt 1,23 zł brutto).