WALK Creative adaptuje kampanię Dove Men+Care

Agencja WALK Creative przygotowała polską adaptację spotu telewizyjnego marki Dove Men+Care. Tegoroczna kampania, prowadzona pod hasłem „Wiesz więcej, dbasz bardziej” (The more you know, the more you care) rozpoczęła się 27 lutego br.

Adaptacja przygotowana przez WALK Creative jest kolejnym projektem tego typu, zrealizowanym przez agencję dla marki Dove Men+Care.

Telewizyjna kampania „Wiesz więcej, dbasz bardziej” będzie prowadzona w wybranych kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie pięć business unitów – WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive, WALK PR – zajmujący się komunikacją PR, WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe, WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek, oraz WALK Events – specjalizujący się w field marketingu i eventach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu