Marka PRINCESSA sponsoruje „Reguły gry” i „Czary mary Goka na wyjeździe”

Od połowy lutego marka PRINCESSA sponsoruje „Reguły gry” – nowy serial TVN 7 oraz „Czary mary Goka na wyjeździe” – najnowszy program znanego, brytyjskiego stylisty Goka Wana. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki.

Sponsorując serial „Reguły gry” oraz program Goka Wana, chcemy dotrzeć do kobiet o różnorodnych pasjach i zainteresowaniach. Konsumentki wafelków PRINCESSA są naprawdę wyjątkowe, interesują się modą, stylizacją, makijażem, lubią oglądać ciekawe seriale z ulubionymi aktorami. Obie propozycje stacji Grupy TVN są silnie związane ze światem marki i adresowane właśnie do naszej grupy docelowej. Chcemy dostarczać naszym konsumentkom codziennych, wyjątkowych przyjemności w postaci pysznego wafelka PRINCESSA czy ulubionego programu w telewizji – mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.

„Reguły gry” to pierwsza serialowa produkcja TVN 7, która opisuje różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczami świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wciąż szukającego swej drugiej połowy singla. Występuje w nim plejada polskich gwiazd, dzięki czemu czwartkowe wieczory z serialem i ulubionym wafelkiem PRINCESSA będą prawdziwą przyjemnością. W programie „Czary mary Goka na wyjeździe” stylista udowadnia, że wszystkie kobiety mogą wyglądać olśniewająco – to zbieżne z dewizą marki PRINCESSA, według której każda kobieta jest naprawdę wyjątkowa.

W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji obu programów emitowane będą 8-sekundowe spoty marki PRINCESSA. W internecie marka będzie obecna na platformie TVN Player. Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada Agencja Lowe.

Serial „Reguły gry” jest emitowany w czwartki o godz. 20:00 na kanale TVN 7.

Emisja programu „Czary mary Goka na wyjeździe” w poniedziałki o godz. 20.30 w TVN Style.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu