„Żagle” z konkursem, prezentem i kampanią promocyjną

Marcowy numer miesięcznika „Żagle” zawiera obszerny poradnik żeglarski po otwartym Adriatyku, z gotowym projektem tygodniowego rejsu. Magazyn będzie wzbogacony o konkurs dla czytelników z atrakcyjną nagrodą, oraz o prezent – ekskluzywny dodatek przygotowany przez Akademię Kusznierewicza.

Marcowe „Żagle” promowane będą w stacjach telewizyjnych, ogólnopolskich stacjach radiowych oraz na stronach internetowych, należących do wydawnictwa Murator SA.

W czwartek, 23 lutego, w sprzedaży ukaże się marcowe wydanie miesięcznika „Żagle”, w którym przygotowano dla czytelników dwie niespodzianki. Ogłoszony zostanie konkurs z nagrodą w postaci udziału w rejsie na Seszelach dla dwóch osób. Do miesięcznika dołączony będzie także specjalny magazyn przygotowany przez Akademię Kusznierewicza, która wkrótce zainauguruje swoją działalność na targach Wiatr i Woda.

Głównym tematem marcowego numeru „Żagli” jest poradnik czarterowy po ciepłych wodach. Po kilku latach wspólnego żeglowania po wodach chorwackiej Dalmacji czytelnicy magazynu nabrali doświadczenia, odwagi i znajomości akwenu, więc przyszedł czas wypłynąć na szerokie wody. Tym razem redakcja „Żagli” radzi, jak przygotować się do rejsu po otwartym Adriatyku. Wśród praktycznych porad znajduje się nawet gotowy projekt trasy tygodniowego rejsu. Oprócz tego czytelnicy otrzymają mnóstwo praktycznych informacji związanych z żeglowaniem po Bałtyku i śródlądziu, relację z największych targów żeglarskich w Europie oraz zapowiedź największej krajowej imprezy targowej – Wiatr i Woda (Warszawa, 1-4 marca 2012r). Nie zabraknie także nowinek technicznych, spektakularnych osiągnięć sportowych i ciekawostek. Cena miesięcznika pozostanie niezmieniona – 11,99 zł.

Pojawieniu się najnowszego numeru „Żagli” w sprzedaży będzie towarzyszyła promocja w stacjach telewizyjnych: Sportklub, Travel Channel, Planete, Domo+ i Kuchnia+, ogólnopolskich stacjach radiowych Eska ROCK, Wawa i VOX FM, w magazynach „Chip”, „Top Gear”, „Classic Auto” oraz na stronach internetowych, należących do wydawnictwa Murator SA, m.in. Podroze.pl, Zagle.com.pl, Urzadzamy.pl, SE.pl, Muratordom.pl i Poradnikzdrowie.pl.

Za kreację kampanii oraz dobór mediów odpowiada Dział Marketingu Sport, Hobby, Wypoczynek Murator SA.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu