Standardy Reklamy Display – IAB Polska przyznaje pierwsze certyfikaty

Stworzone przez IAB Polska pod koniec ubiegłego roku Standardy Reklamy Display obowiązują już od pierwszego stycznia. Tego samego dnia ruszył system certyfikacji Standardów. O pierwsze stemple ubiegały się największe w Polsce podmioty na rynku. Dzisiaj ogłoszono listę firm, które przeszły system certyfikacji.

– Standard Reklamy Display jest dla nas kluczowym dokumentem. Przygotowanie oraz opracowanie było w ubiegłym roku głównym zadaniem grupy roboczej Brand Advertisng Online. Tym bardziej cieszy nas fakt, że już na samym początku etapu przyznawania certyfikatów o stemple ubiegały się największe podmioty działające w polskiej branży – powiedziała Partrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Dokument został stworzony przede wszystkim z myślą o klientach tak, aby poprzez zestawienie wspólnych dla wydawców internetowych wymagań jakie kreacja powinna spełniać, mogła być wyemitowana u wszystkich, którzy stosują się do Standardu. WYDAWCA jest zgodny ze standardem wtedy kiedy przyjmuje do emisji każdą kreację stworzoną zgodnie z tym standardem.

Więcej informacji o Standardach można znaleźć pod adresem:

http://www.iabpolska.pl/index.php?mnu=98&id=103

Podmioty, którym zostały przyznane certyfikaty (kolejność alfabetyczna)

1. AGORA S.A.

2. ARBOinteractive Polska Sp. z o.o.

3. Evolution Media Net Sp. zo.o

4. Grupa Onet.pl

5. INTERIA.PL

6. Media Mind

7. Nasza Klasa Sp. zo.o

8. Wirtualna Polska S.A

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu