„Claudia” w specjalnej cenie na Dzień Kobiet

Marcowe wydanie miesięcznika „Claudia” pojawi się na rynku w piątek, 24 lutego br. Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet najnowszy numer ukaże się w specjalnej cenie – 1,99 zł. W tym dniu premierę będzie miała też modowa kolekcja „Claudia&Top Secret”, która dostępna będzie w salonach Top Secret i Top Secret&Friends w całej Polsce.

W najnowszym numerze „Claudii” swoimi przemyśleniami na temat przyjaźni dzielą się aktorki Małgorzata Pieńkowska, Małgorzata Pieczyńska i Katarzyna Maciąg, o wszystkim, co dobre, opowiada Andrzej Piaseczny, a na lekcję savoir-vivre zaprasza Grażyna Torbicka. Czytelniczki magazynu poznają także najciekawsze przepisy z serialu TVN „Przepis na życie” oraz najnowsze trendy z zakresu mody, urody i zdrowia.

W marcowym wydaniu miesięcznika opublikowana została obszerna prezentacja kolekcji „Claudia&Top Secret” – owocu wspólnej pracy miesięcznika „Claudia” oraz modowej marki Top Secret. Wraz z nią na łamach znalazł się kupon rabatowy uprawniający do 25% zniżki na zakup ubrań z tej kolekcji. Numer marcowy będzie można kupić również w salonach Top Secret.

Oficjalna premiera kolekcji, odbędzie się w sobotę, 25 lutego w godz. 10.00-21.00, w salonie Top Secret&Fiends, w CH Wola Park w Warszawie. W tym dniu przy zakupie za ponad 150 zł, czytelniczki „Claudii” i klientki Top Secret&Friends, otrzymają bon o wartości 50 zł do wykorzystania na kolejne zakupy. Na gości salonu czekać będą m.in. bezpłatne konsultacje ze stylistkami Top Secret i „Claudii”.

Pojawienie się pisma na rynku zostanie wsparte kampanią promocyjną w telewizji (TVP, TVN, Polsat, At Media), radio (RMF FM, Radio Eska, Radio Wawa), prasie (Gala, Glamour, Naj Magazyn) i Internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, kobieta.pl, stylio.pl, gala.pl oraz na profilu Claudii w serwisie społecznościowym Facebook). Za planowanie i realizację kampanii odpowiada Dział Marketingu miesięcznika „Claudia”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu