SALES LINK kolejny rok z Bridgestone

Agencja field marketingowa SALES LINK kolejny rok będzie współpracować z marką Bridgestone, największym obecnie producentem opon i wyrobów gumowych na świecie. Agencja prowadzi dla Bridgestone partnerski program biznesowy, obejmujący m.in. obsługę serwisu internetowego dedykowanego partnerom firmy, akcje sprzedażowe, szkolenia oraz eventy i wydarzenia specjalne.

W minionym roku SALES LINK zorganizował dla Bridgestone szereg wydarzeń specjalnych. Agencja odpowiadała m.in. za organizację wyjazdu dla partnerów firmy do mroźniej Finlandii (w tym wyprawę za koło podbiegunowe), przygotowanie konwencji dealerów opon ciężarowych i osobowych, a także cyklu eventów w sześciu miastach Polski promujących bezpieczeństwo oraz ekologiczną jazdę. Dodatkowo, specjalnie dla Bridgestone, agencja wyprodukowała ponad 160 ton śniegu, tak by we wrześniu możliwa była organizacja imprezy promującej nowe opony zimowe marki, a uczestnicy eventu mogli w pełni przekonać się, jak zachowuje się samochód jeżdżący po śniegu na letnich i zimowych oponach. SALES LINK był również odpowiedzialny za realizację promocji pro-sprzedażowych i stałe wsparcie sprzedaży opon Bridgestone.

Współpraca z SALES LINK w 2011 roku utwierdziła nas w przekonaniu, że zaufaliśmy odpowiedniemu partnerowi. Agencja nigdy nas nie zawiodła, pracowała z ogromnym zaangażowaniem, a co najważniejsze, rozumiała nasze cele biznesowe. Rozpoczynamy właśnie trzeci rok współpracy. Mam nadzieję, że będzie on równie udany jak dwa minione – powiedział Sergejs Pusnakovs, General Manager Bridgestona Sales Polska.

Celem wszystkich działań prowadzonych przez SALES LINK dla Bridgestone jest budowanie długotrwałych relacji marki z jej otoczeniem biznesowym. Agencja pracuje dla marki od początku 2010 roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu