Awanse w dziale Client Service w agencji TEQUILA

W agencji kreatywnej TEQUILA awansowały dwie osoby z poznańskiego działu Client Service. Małgorzata Wesołowska-Rucińska objęła stanowisko Account Managera, a Katarzyna Martyn pełni obecnie funkcję Senior Account Executive. Działem obsługi klienta w Poznaniu kieruje Marcin Jarysz, Management Supervisor.

Małgorzata Wesołowska-Rucińska do zespołu TEQUILA dołączyła w lutym 2011 roku. Odpowiadała dotychczas za realizację wybranych projektów dla Kompanii Piwowarskiej, w chwili obecnej nadzoruje działania dla marki Tyskie – jest odpowiedzialna m.in. za kwestie budżetowe oraz współpracę z zespołami agencji (strategia, kreacja i produkcja). Awans Wesołowskiej-Rucińskiej jest wynikiem rozwoju jej umiejętności, a także sukcesów w realizacji dotychczasowych projektów. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach Interactive Solutions i AXEL. Ukończyła Wydział Filozofii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także Podyplomowe Studium Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Katarzyna Martyn pracuje w TEQUILA od 2010 roku. Dotychczas z ramienia agencji odpowiadała m.in. za obsługę takich firm jak Neinver (Galeria Malta), Grupa Maspex Wadowice, Kompania Piwowarska SA, Wirtualna Polska, Urząd Miasta Poznania czy Wyborowa S.A. Przed dołączeniem do zespołu TEQUILA pracowała w Studiu Animacji i Multimediów ANIMADE. Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu