13 specjalistów będzie szkolić na Search Marketing Week for e-Commerce

Marketing w wyszukiwarkach to dla polskich sklepów internetowych raczej niewykorzystana szansa, niż codzienna praktyka. Dlatego SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com zapraszają na intensywny cykl szkoleniowy pod nazwą SearchMarketingWeekfore-Commerce. 4. edycja tej uznanej imprezy szkoleniowej odbędzie się w Poznaniu między 12 a 16 marca.

Search Marketing Week to intensywny cykl szkoleń umożliwiający marketerowi nadrobienie w tydzień zaległości z zakresu marketingu internetowego. Organizatorami imprezy są SprawnyMarketing.pl (największy polski serwisomarketinguwwyszukiwarkach) i MaxROY.com (poznańska agencja konsultingu SEM).

Z racji kompetencji organizatorów, wśród których znajdują się Tomasz Frontczak, Cezary Lech czy Bartosz Berliński, ważnym tematem imprezy jest marketing w wyszukiwarkach. Choć nie tylko, bo do współpracy zaproszono też znane nazwiska m.in. od użyteczności (Tomasz Karwatka) e-mail marketingu (Paweł Sala z Freshmail) czy Facebook marketingu (Piotr Maruszewski, Jacek Gadzinowski).

Nadchodząca, marcowa edycja imprezy to nie tylko dobrze znane wcześniej szkolenia, tym razem wzbogacone o moduł dla branży e-commerce, ale także 3 nowe szkolenia. W ten sposób powstaje propozycja intensywnego uzupełnienia wiedzy dla całkiem szerokiego grona marketerów: dla pozycjonerów i zarządzających kampaniami AdWords, dla pracowników sklepów internetowych i pracowników agencji interakatywnych, a także dla pracowników działów marketingu.

Spełniając obietnicę zawartą w nazwie imprezy „Search Marketing Week for e-Commerce”, organizatorzy rozszerzyli program aż 4 szkoleń o moduł dla branży e-commerce. Dzięki dodaniu nowych punktów do agendy, szkolenia zachowają swoją dotychczasową użyteczność, a jednocześnie powinny stać się przydatniejsze dla pracowników sklepów internetowych. Chodzi o szkolenia:

  • Google AdWords,
  • SEO i Pozycjonowanie,
  • Usability,
  • E-mail marketing.

– Wystarczy prosty audyt, by zauważyć, w jak niewielkim stopniu polskie sklepy internetowe wykorzystują możliwości wyszukiwarek. Moduły e-commercowe pomyśleliśmy jako inspirację dla sklepów: chłopaki, w Google leżą niezagospodarowane okazje rynkowe. Przyjdźcie, zobaczcie i podnieście je – powiedział Tomasz Frontczak z MaxROY.com

Organizatorzy przygotowali też w programie 3 nowości. Uwzględniając ciągłe zmiany w pozycjonowaniu, całkowicie na nowo stworzono szkolenie SEO Pro: Link Building. Nowa wersja szkolenia to m.in. 100% praktyczna wiedza, gotowa do użycia zaraz po szkoleniu i 7896 miejsc na nowe linki. Gruntownie odświeżono też przeznaczone dla początkujących i średniozaawansowanych szkolenie „SEO i Pozycjonowanie”.

Całkowitą nowością podczas marcowej edycji Search Marketing Week będą jednak 2 dwudniowe warsztaty dla programistów. Po pierwsze, będą to warsztaty z tworzenia aplikacji mobilnych Android, prowadzone przez Marka Urbaniaka, współtwórcy m.in. aplikacji Allegro i Ceneo, trenera wewnętrznego w Grupie Allegro i Comarchu, a obecnie etatowego pracownika londyńskiego biura największego brytyjskiego koncernu medialnego Sky. Po drugie, specjaliści z serwisu Niebezpiecznik.pl przeprowadzą warsztaty “Atakowanie i ochrona aplikacji webowych”.

Szczegółowe informacje o programie imprezy, agendzie poszczególnych szkoleń, cenach i prelegentach dostępne są na SearchMarketingWeek.com.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu