Doświadczenie Grupy Molo ponownie nagrodzone

Hotel Magellan*** wchodzący w skład Grupy Molo zdobył kolejną nagrodę branżową. Tym razem otrzymał Godło Hotelu Roku 2011 w konkursie organizowanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej. Gala Finałowa Konkursów Branżowych odbyła się 26 stycznia br.

Konkurs Hotel Roku organizowany jest dla obiektów infrastruktury turystycznej zlokalizowanych na terenie całej Polski. Bieżąca edycja, w której zwyciężył Hotel Magellan*** ruszyła 14 czerwca 2011 roku. Ideą Konkursu jest wybór oraz promocja najciekawszych obiektów wraz  z możliwością spędzania w nich wolnego czasu. Decydujące są tu opinie klientów indywidualnych oraz rekomendacje od klientów instytucjonalnych.

– Otrzymanie Godła Hotel Roku 2011 jest dla Hotelu Magellan kolejnym wyróżnieniem – mówi Pani Paulina Kacperska, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Grupy Hotelowej Molo. Wcześniej Hotel zdobył między innymi  II miejsce w kategorii obiekty incentive w konkursie TOP HOTEL 2011, wyróżnienie dla Parku Linowego Magellan, a także wyróżnienie MP Recommended.

– Jako Grupa Hotelowa z tradycjami wiemy jak dbać o naszych klientów i jesteśmy w stanie oferować im najwyższą jakość naszych usług – zapewnia Pani Paulina Kacperska i dodaje: – Zadowolenie gości jest dla nas najcenniejszą nagrodą.

Kolejne nagrody są ogromnym wyróżnieniem tym bardziej, że Grupa Molo obchodzi w 2012 roku swoje dziesięciolecie. Z tej okazji planowana jest w Hotelu Magellan*** uroczysta Gala Jubileuszowa.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu