OK Money Poland i Bluerank rozpoczęły współpracę

Bluerank wprowadza na polski rynek finansowy nową markę. Współpraca  między agencją SEM oraz OK Money Poland rozpoczęła się pod koniec 2011 roku.

Serwis www.okmoney.pl to część DFC Global Corp., jednego ze światowych liderów w zakresie serwisów świadczących usługi finansowe. Działalność DFC Global Corp. skierowana jest głównie do sektora klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw. W skład grupy wchodzi ponad 1 300 placówek, a ponadto serwisy internetowe oraz  inne platformy dostarczające rozwiązania finansowe zarówno w Ameryce Północnej (USA, Kanada), jak i w Europie (Wielka Brytania, Finlandia, Szwecje, Irlandia, Polska). Wśród produktów oferowanych przez DFC Global Corp. dominują kredyty krótkoterminowe.

Agencja Bluerank wykonała dla OK Money Poland analizę rynku, by ocenić potencjał marki w obszarze SEM, a następnie dobrała optymalny model promocji online. Analiza miała również na celu wskazanie, jaki procent działań marketingowych powinien zostać skierowany bezpośrednio na promocję w wyszukiwarkach oraz jakie narzędzi należy zastosować dla maksymalizacji efektów. „OK Money.pl ma ogromy potencjał biznesowy, który został już wykorzystany w innych krajach. Wprowadzając markę na polski rynek postawiliśmy na synergię efektów łącząc kampanię linków sponsorowanych, pozycjonowanie i zaawansowaną analitykę internetową. Doświadczenie podpowiada nam, że ten model pozwoli wzmocnić efekt wizerunkowy i sprzedażowy, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów kampanii. Analityka webowa to także monitoring użyteczności serwisu oraz optymalizacja konwersji. Liczymy na duży sukces.” – komentuje Maciej Gałecki, CEO w Bluerank.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu