Nowa komunikacja reklamowa dla marki 7 Days Bake Rolls

10 lutego rozpoczęła się nowa kampania reklamowa budująca świadomość marki 7 Days Bake Rolls. Kampania obejmuje telewizję i portale społecznościowe.

W telewizji pojawią się w sumie trzy spoty przedstawiające poszczególne smaki Bake Rolls’ów. Bohaterami animowanych filmów są składniki, które w zabawny sposób komunikują się ze sobą, odgrywając smak i cechy produktu. Reklamy pokazują też w prosty sposób unikatowy proces powstawania przekąski. Opowieść o kłosie  jest pierwszym spotem otwierającym kampanię –  kolejne już wkrótce.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Kreacją reklamy i aktywnością na portalach społecznościowych zajęła się agencja Lowe.

Bake Rolls to apetyczna przekąska na bazie krążków chlebowych. Powstaje w procesie wypiekania, nie smażenia, dzięki czemu jest zdrowsza i ma intensywny smak. Produkt cieszy się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Aż 93% potencjalnej grupy docelowej wykazuje znajomość przekąski Bake Rolls. Wśród głównych powodów konsumpcji wskazywane są: smak (ponad 50% badanych!), chrupkość i wysoka jakość produktu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu