Jakość w parze z delikatnością

Mama tuląca rozespanego malucha, rodzice głaszczący dziecko w domowym zaciszu, a ich myśli skierowane ku starannie przygotowywanym posiłkom, to ujęcia filmowe wprowadzające widza w świat nowej kampanii reklamowej BoboVita.

Motyw przewodni tegorocznej odsłony reklamowej podkreśla kluczowe atrybuty marki, czyli szeroką gamę pysznych zupek, obiadków i deserków, które zostały skomponowane z najwyższej jakości naturalnych składników, najbardziej odpowiednich dla delikatnego organizmu dziecka.

Kampania eksponuje walory posiłków w słoiczkach BoboVita. Podkreśla jak ważna jest dbałość o każdy składnik pokarmu podawany dziecku w najważniejszej fazie jego rozwoju. Zupki, obiadki i deserki BoboVita spełniają kryteria nawet najbardziej wymagających mam – są produkowane z naturalnych, starannie wyselekcjonowanych i skontrolowanych składników i zawierają warzywa gotowane na parze. Uważny dobór składników posiłków w słoiczkach BoboVita ma na celu dostarczenie dziecku bezpiecznych posiłków najwyższej jakości.

„Produkty oferowane przez BoboVita dają mamom pewność, że dieta ich dziecka już od pierwszych miesięcy życia maluszka jest zbilansowana i bogata w najwyższej jakości składniki odżywcze. Dlatego też tak dużą wagę przywiązujemy do kontroli upraw i hodowli, z których pochodzą składniki wykorzystywane do produkcji zupek, obiadków i deserków” – mówi Izabela Siewiera, Brand Manager, NUTRICIA Polska. „W tej kampanii nacisk położyliśmy na podkreślenie wyjątkowości produktów tworzonych z myślą o delikatnym organizmie dziecka. Mam nadzieję, że uznanie mam zyska także wykorzystanie kolejnego kanału informacyjnego BoboVita TV na YouTubie, gdzie udostępniliśmy nasz najnowszy spot. Kanał ten to przede wszystkim baza wiedzy na temat żywienia dzieci” – dodaje Izabela Siewiera.

Kampania reklamowa miała swoją odsłonę w największych stacjach telewizyjnych oraz udostępnionym kanale YouTube BoboVita TV, który jest kolejnym narzędziem popularyzowania wiedzy na temat zbilansowanego żywienia dzieci oraz aktywnego trybu życia w ramach programu „Zawsze z Tobą, Mamo!”. W połowie lutego planowane jest poszerzenie kampanii o reklamę prasową w mediach parentingowych.

Za przygotowanie kreacji najnowszej kampanii BoboVita odpowiada agencja reklamowa Euro RSCG. Media tradycyjne zakupił dom mediowy Mediacom. Działania public relations wspierające kampanię reklamową „Jakość w parze z delikatnością” prowadzi agencja ALERT MEDIA Communications.

Najnowszą telewizyjną kreację reklamową można w całości obejrzeć pod adresem internetowym http://www.youtube.com/user/BoboVitaTV#p/u/1/uYrJMKxQrEg.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu