Słodka bez cukru

Od 3 lutego trwa kampania promocyjna jogurtów Bakoma Premium Frutica. We wszystkich kinach będących w ofercie New Age Media emitowany jest 30-sekundowy spot w blokach reklamowych, ale akcja obejmuje również działania off-screen i patronat Walentynek w Cinema City.

Kreację do reklamy Bakoma Premium Frutica przygotowała krakowska agencja Hand Made, a za produkcję spotu odpowiada Tango Production. Media zakupił dom mediowy Macroscope OMD.

Reklama w symboliczny sposób opisuje powstawanie jogurtu, z którego wyjmowane są kostki białego cukru, a w ich miejsce dodawane są soczyste, świeże owoce. Spot łączy animację 3D z sekwencją fabularną.

Kampania prowadzona jest również w telewizji, w głównych stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych, w Internecie oraz punktach sprzedaży.

Jogurt Bakoma Premium Frutica nie zawiera białego cukru i słodzików. Słodzony jest wyłącznie cukrami naturalnie występującymi w owocach. Produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych: truskawka + kiwi, gruszka + jabłko, wiśnia + malina, brzoskwinia + mango.

  • Klient/Marka: Bakoma/Premium Frutica
  • Przedstawiciel klienta: Tadeusz Malinowski
  • Przedstawiciel NAM: Małgorzata Mikina
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu