Multi Communications dla Dettol

Dettol, marka z portfolio Reckitt Benckiser, od początku roku jest piarowo wspierana przez Multi Communications. Agencja została wybrana w ramach przetargu do przeprowadzenia całorocznej kampanii.

Dettol jest marką środków biobójczych, antybakteryjnych mydeł i żeli, z ponad 70 letnim doświadczeniem w zakresie higieny i ochrony przed infekcjami. Produkty dostępne są na polskim rynku masowym od stycznia tego roku. W naszym portfolio klienta są również leki (Dettol Med – antyseptyk do przemywania ran).

Multi Communications odpowiedzialne jest za lounch nowych produktów, działania edukacyjne, relacje z mediami, ekspertami i partnerami.

– Dettol to kolejna już marka Reckitt Benckiser powierzona obsłudze Multi Communications. Cieszymy się z zaufania, którym obdarzył nas klient, którego produkty są jednymi z najczęściej wybieranych przez konsumentów na całym świecie. To także poszerzenie portfolio klientów zespołu specjalizującego się już od kilku lat w edukacji zdrowotnej – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi.

Za projekt ze strony Multi Communications odpowiada Olga Buczyńska, account manager.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu