Wspólna kampania miesięcznika „GLAMOUR” i marki LINEA Detox

Wspólna kampania miesięcznika „GLAMOUR” i marki LINEA Detox rozpoczęła 5 lutego 2012 r. W lutowym numerze pisma ruszył konkurs dla czytelniczek „Wygraj sesję w GLAMOUR i zostań twarzą Linea”. W tym wydaniu „GLAMOUR”, który jest współorganizatorem kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa”, znalazł się także kupon na bezpłatne badania cytologiczne.

Wspólna kampania reklamowa to kolejny etap współpracy magazynu z LINEA Detox – produktem wspomagającym odchudzanie poprzez eliminację toksyn. Kampania potrwa do połowy lipca i podzielona będzie na 5 dwutygodniowych etapów. W kolejnych odsłonach prezentowane będą aktualne numery miesięcznika „GLAMOUR”. Wspólna kampania obejmie stacje telewizyjne, m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN Siedem, TV4, Polsat, TV Puls i Superstację, kanały tematyczne m.in. TVP Kultura, TVP Historia, TVP Seriale, TVN Style, Polsat Play, Polsat Cafe i stacje radiowe: RMF FM, Radio ZET, RMF Maxxx i Radio Złote Przeboje . Konkurs otrzyma także wsparcie promocyjne w magazynach „Gala”, „Claudia”, „Naj” i serwisach internetowych onet.pl i stylio.pl.

W lutowym wydaniu miesięcznika znalazł się także materiał poświęcony konsekwencjom, do jakich może doprowadzić zaniedbywanie badań cytologicznych. To część ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa”, organizowanej z okazji Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy (RSM), której „GLAMOUR” jest współorganizatorem i patronem medialnym.

Najnowszy numer „GLAMOUR” liczy 148 stron. Ukazał się 26 stycznia br., w nakładzie 145 tys. egz., a jego cena to 5,99 zł.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu