IDMnet wzmacnia ofertę biznesową

Pakiet Biznes sieci IDMnet rośnie w siłę. W ubiegłym miesiącu jego zasięg znacząco zwiększył serwis eGospodarka.pl, teraz do sieci dołączają witryny ABC.com.pl i LEX.pl, należące do Grupy Wolters Kluwer – lidera na polskim rynku wydawnictw prawniczych. Dzięki tej współpracy kategoria Biznes sieci IDMnet przekroczyła już 5 milionów realnych użytkowników.

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska wchodzi w skład międzynarodowego koncernu wydawniczego i dysponuje dwoma dużymi witrynami, oferującymi kompleksową wiedzę z zakresu biznesu i prawa. Witryna ABC to profesjonalny portal informacyjny dla specjalistów z różnych branż, zawierający bogatą bazę materiałów na temat prawnych aspektów biznesu. Dostarcza swoim użytkownikom narzędzia oraz informacje prawne, niezbędne w realizacji codziennych zadań biznesowych. Serwis oferuje dostęp do wiedzy z dziedzin, takich jak m.in.: podatki, kadry, budownictwo, środowisko, finanse, zdrowie i bankowość.

LEX Polski Serwer Prawa – drugi specjalistyczny portal, należący do Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska – jest natomiast wiarygodnym źródłem informacji o szeroko pojętym prawie i środowisku prawniczym. Internauci znajdą tu rzetelne, regularnie aktualizowane bazy wiedzy prawnej oraz informacje, dotyczące m.in. aktów prawnych, orzecznictwa, wskaźników kosztów i opłat sądowych.

W ofercie serwisów ABC.com.pl i LEX.pl znajdują się standardowe formy reklamowe, z których na szczególną uwagę zasługuje cotygodniowy newsletter, skierowany do kadry managerskiej wyższego i średniego szczebla. Dzięki możliwości wykorzystania kilkunastu kryteriów targetowania i bogatej bazie subskrybentów, liczącej blisko 58 tysięcy użytkowników, ta forma reklamowa jest bardzo atrakcyjnym i efektywnym sposobem na dotarcie do internautów, związanych z szeroko pojętą branżą biznesową i prawniczą.

Serwisy Grupy Wolters Kluwer odwiedza miesięcznie blisko 800 tysięcy użytkowników, generujących łącznie blisko 3,3 miliona odsłon (dane: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2011). Obydwie witryny dołączyły do sieci IDMnet z początkiem lutego br. Spółka realizuje sprzedaż ich powierzchni reklamowej na zasadach brokerskich.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu