Galeria Tęcza w Kaliszu dołączyła do portfela King’s Street Retail

8 lutego 2012 roku fundusz nieruchomościowy Blackstone sfinalizował transakcję zakupu centrum handlowego Galeria Tęcza w Kaliszu od Rank Progress S.A. Wartość transakcji wyniosła 37 milionów euro. Galeria Tęcza dołącza do King’s Street Retail, należącej do Blackstone platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe, w której portfelu są już Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu oraz Wzorcownia we Włocławku. Wliczając Galerię Tęcza, łączna powierzchnia handlowa centrów w portfelu King’s Street Retail wynosi ponad 200 000 m2.

Otwarta w październiku 2011 roku, Galeria Tęcza ma dogodną lokalizację w centrum Kalisza i jest pierwszym centrum handlowym w mieście. Galeria dysponuje powierzchnią najmu 16 100 m2 i zapewnia 250 miejsc parkingowych. W pierwszy weekend centrum odwiedziło ponad 100 000 osób, a przez pierwszy miesiąc ponad 500 000. Galeria jest niemal w 100% wynajęta, a jej oferta obejmuje renomowane marki polskie i międzynarodowe, w tym: H&M, RESERVED, SMYK, CROPP, House, Empik, CCC, Douglas, ROSSMANN, Media Expert i wiele innych. Centrum zapewnia także zróżnicowane możliwości rozrywki i rekreacji, w tym pięciosalowe, oparte na najnowszej technologii kino 3D Cinema oraz liczne kawiarnie i restauracje.

Galeria Tęcza, podobnie jak inne centra w portfelu King’s Street Retail, jest zarządzana przez Master Management Group, wiodącą polską firmę zarządzającą i inwestującą w nieruchomości handlowe.

“Cieszymy się bardzo, że Galeria Tęcza dołącza do platformy King’s Street Retail, bo widzimy w tym nowo otwartym, doskonale zlokalizowanym centrum duży potencjał rozwoju. Naszym celem jest zapewnianie klientom jak najlepszych doświadczeń podczas zakupów, aby zmaksymalizować liczbę odwiedzających, co pozwoli najemcom osiągać wysokie obroty” – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu