Bezpieczne przesyłki Siódemki – nowa odsłona kampanii informacyjnej

Bezpieczeństwo przesyłek to jeden z najistotniejszych elementów docenianych przez klientów korzystających z usług firm kurierskich. Siódemka SA z początkiem roku 2012 rozpoczęła kampanię informacyjną „Widocznie bezpieczniejsi”. Ma to związek z wprowadzeniem przez firmę nowych opakowań podnoszących standard bezpieczeństwa. Celem kampanii informacyjnej jest pokazanie szczególnej dbałości o każdą przesyłkę powierzaną kurierom Siódemki.

W kampanii chcemy pokazać, że jesteśmy godnym zaufania partnerem w biznesie, niezależnie od branży, w jakiej działa nasz klient. Naszym priorytetem jest dbałość o jak najwyższą jakość usług, stąd indywidualne podejście do ochrony każdej pojedynczej przesyłki. – twierdzi Magdalena Dwulit, PR Manager, Siódemka SA.

Kampania jest prowadzona w prasie branżowej oraz biznesowej, w Internecie, a także w firmowych materiałach kierowanych bezpośrednio do klientów. Podobnie jak w poprzedniej kampanii Siódemki, dotyczącej Przesyłki Proceduralnej, kreację przygotowała Agencja Tipping Point, a za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Marka M. Akcja promocyjna rozpoczęła się w styczniu 2012 roku i potrwa do końca marca.

W ramach podnoszenia poziomu bezpieczeństwa przesyłek obsługiwanych przez Siódemkę, spółka wprowadziła do swojej oferty pakiet wygodnych opakowań firmowych, dostępnych dla wszystkich klientów. Opakowania można zamówić bezpośrednio przez stronę internetową www.siodemka.com, a dla klientów Service Pointów opakowanie wliczone jest w cenę usługi. Siódemka proponuje również nowy rodzaj koperty foliowej („foliopak”), dedykowanej wyłącznie na potrzeby obsługi Przesyłek Proceduralnych.

Tym samym wykonany został kolejny krok w stronę podniesienia jakości świadczonych przez nas usług. Każda osoba mająca kontakt z taką przesyłką nie będzie miała wątpliwości, że jej zawartość stanowią dokumenty dużej wagi i powinna być ona traktowana w sposób szczególny. – mówi Magdalena Dwulit

Wygląd nowego opakowania nawiązuje do standardowej koperty foliowej używanej przez Siódemkę, jednocześnie pozostając w kolorystyce koperty ekspresowej, wykorzystywanej do obsługi korespondencji w ramach przesyłek proceduralnych – w kolorze czerwonym.

Dbamy o to, aby na każdym etapie transportu przesyłki traktowane były z należytą starannością. Zastosowanie odpowiedniego opakowania do transportu paczek oraz prawidłowe oznakowanie, pozwala doręczać przesyłki na czas i bez zakłóceń. – dodaje Magdalena Dwulit.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu