„CEE the Data Connected” – międzynarodowe spotkanie przedstawicieli branży internetowej już w połowie maja

Gemius, lider w dziedzinie badań internetu i konsultingu w regionie EMEA, wspólnie z partnerami rozpoczyna przygotowania do kolejnej edycji konferencji Internet CEE. Odbędzie się ona w Warszawie, w dniach 16-17 maja. Podobnie jak w poprzednich latach konferencja będzie okazją do spotkania najważniejszych graczy branży internetowej w regionie CEE. W tym roku motto spotkania brzmi „Data connected”.

Konferencja Internet CEE 2012 organizowana jest przez Gemius we współpracy z firmą NoNoobs, specjalizującą się w obsłudze spotkań branżowych. Będzie to czwarta edycja, znanego już na rynku spotkania przedstawicieli branż reklamy online, e-commerce i wydawców.

– Podczas tegorocznej konferencji podsumujemy najważniejsze wydarzenia w branży internetowej, jakie wydarzyły się w trakcie dwóch lat, które upłynęły od poprzedniej edycji Internet CEE. Pozytywne opinie, jakie otrzymywaliśmy po jej zakończeniu, jak również wpływ tego projektu na możliwość wymiany najlepszych praktyk i doświadczeń oraz integrację wśród przedstawicieli branży internetowej z regionu CEE, sprawiły, że zdecydowaliśmy się na  kontynuację tego przedsięwzięcia, tym razem we współpracy z Partnerem, firmą NoNoobs – mówi Marta Klepka, Dyrektor ds. Marketingu Międzynarodowego w Gemius SA.

– Zgodnie z mottem tegorocznego spotkania – „Data Connected” – chcemy wspólnie szukać odpowiedzi na pytanie jak można zwiększyć pozytywny wpływ informacji, możliwości jakie daje internet oraz technologii mobilnych na prowadzenie biznesu i efektywną komunikację. Ponadto podczas dwudniowej konferencji, przedstawiciele branży będą dyskutowali o tym, jak media cyfrowe i działania e-marketingowe wpisują się w oczekiwania klientów. Będziemy również zastanawiać nad wzorcami interakcji pomiędzy konsumentami i oraz relacją konsument – marka, jakie zachodzą w cyfrowym świecie – dodaje Dariusz Sokołowski, Prezes Zarządu NoNoobs.

Trzy poprzednie edycje konferencji (w 2007, 2008 i 2010 r.) były pozytywnie ocenione zarówno w Europie, jak i na świecie, potwierdzając potrzebę tego typu regionalnych spotkań branżowych. Na takie postrzeganie konferencji wpłynął głównie fakt, że gromadziła ona wybitnych ekspertów z rynku internetu i stanowiła platformę wymiany pomysłów i know-how pomiędzy głównymi graczami na rynku CEE. W poprzedniej edycji konferencji wzięli udział między innymi przedstawiciele takich firm jak: Yahoo!, ZenithOptimedia, Microsoft, The Economist Online, Yandex i Mail.ru. Maciej Wicha, członek zarządu IAB, Dyrektor ds. Transakcji i Usług w Pionie Internetu Agora S.A. oraz gospodarz trzeciej edycji konferencji podkreśla – Internet CEE jest ważnym spotkaniem dla rynku internetowego. W trakcie spotkania prezentowane są największe osiągniecia branży oraz, co niemniej istotne, istnieje okazja do poznania i porozmawiania autorów tych ‘success stories’, nie tylko z Polski, ale także z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu