Wnp.pl w czołówce portali o tematyce biznesowej. Należąca do Grupy PTWP SA witryna od dziś w zmienionej formie

Drugie miejsce wśród najczęściej cytowanych serwisów ekonomicznych już po raz drugi należy do portalu wnp.pl. Według Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), czołowy portal biznesowy Grupy PTWP SA, zalicza się także do pierwszej dziesiątki najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych w 2011 roku*. Od dziś witryna wnp.pl prezentuje szersze spektrum informacji i dostępna jest w nowej formie.

Portal wnp.pl już po raz drugi znalazł się w prestiżowym zestawieniu TOP 10 najbardziej opiniotwórczych portali w Polsce wg IMM. W rankingu pod uwagę brane są wszystkie portale, niezależnie od tematyki. Wnp.pl uplasowało się, podobnie jak rok temu, na 9. miejscu, wyprzedzając m.in. popularny serwis rozrywkowy pudelek.pl.

Jednocześnie wnp.pl jest drugim najbardziej opiniotwórczym portalem o tematyce biznesowej. W tej kategorii wyprzedza go jedynie portal money.pl, natomiast za należącym do Grupy PTWP SA serwisem znalazły się m.in. bankier.pl, forbes.pl, pb.pl i forsal.pl.

Od 2005 roku portal gospodarczy wnp.pl specjalizuje się w dostarczaniu bieżących kompleksowych informacji o najważniejszych gałęziach przemysłu oraz trendach i zmianach zachodzących w polskiej gospodarce. Skierowany jest do menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami przemysłowymi i produkcyjnymi, a także do wysokiej klasy specjalistów poszukujących informacji związanych z energetyką, hutnictwem, górnictwem, transportem i finansami.

W dniu dzisiejszym, wnp.pl w nowej odsłonie zintegrowany zostanie z platformami informacyjnymi pozostałych serwisów należących do PTWP-ONLINE Sp. z o.o., w ramach której funkcjonują m.in.: propertynews.pl, dlahandlu.pl, farmer.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl i rynekzdrowia.pl. Serwisy będą prezentowały swoją zawartość pod dotychczasowymi adresami, jak również nowym wnp.pl.

Najważniejsze zmiany w nowej wersji wnp.pl to szersze spektrum wiadomości, możliwość dostosowania struktury działów do własnych potrzeb, interaktywność i nowa rola multimediów.

*Ranking Instytutu Monitorowania Mediów obejmuje podsumowanie rocznych analiz miesięcznych. Analiza obejmuje wszystkie przekazy prasowe, telewizyjne i radiowe, w których cytuje się lub powołuje na doniesienia, które pierwotnie pojawiły się w innych środkach przekazu. Do raportu kwalifikowane są publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi, stwierdzeń, które pojawiły się na łamach bądź antenie innego medium, pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów oraz nie są przedrukiem z innego medium. Pełny raport za rok 2011 dostępny jest pod adresem http://www.instytut.com.pl/IMM/o_firmie/raport_najbardziej_opiniotworcze_media_2011.pdf

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu