Pasztet Smyka z Good One PR

Wraz z pierwszym tygodniem lutego, agencja Good One PR objęła obowiązki z zakresu public relations na rzecz marki Pasztet Smyka. Do zadań agencji należą działania media relations, ePR, social media oraz kompleksowe doradztwo.

Pasztet Smyka to jedyny na rynku pasztet opracowany w całości z myślą o młodszych konsumentach. Jest dostępny w dwóch smakach: drobiowym oraz pomidorowym, nie zawiera żadnych chemicznych dodatków takich jak konserwanty, glutaminian sodu i innych substancji oznaczonych symbolem E. Pasztet Smyka to idealna propozycja dla rodziców zwracających szczególną uwagę na skład żywności podawanej dzieciom, ponieważ jest wyrobem czysto drobiowym (bez dodatku wieprzowiny) oraz pozbawionym glutenu.

Umowa pomiędzy producentem marki Pasztet Smyka a Good One PR została podpisana na czas nieokreślony. Osobą odpowiedzialną za projekt z ramienia agencji jest Korneliusz Smolik.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu