Limitowana piłkarska seria napojów izotonicznych OSHEE

Marka OSHEE wprowadza na rynek nową limitowaną edycję napojów izotonicznych. Butelki o pojemności 1 litra są już dostępne z nową piłkarską etykietą, a 2% z ich sprzedaży będzie przeznaczone na rozwój szkółek piłkarskich dla dzieci i młodzieży.

Piłkarska edycja napojów powstała z myślą o wszystkich młodych zawodnikach piłki nożnej, którzy z podziwem oglądają wzmagania wybitnych piłkarzy i marzą, by w przyszłości zająć ich miejsce.

Napoje z nową etykietą zaprojektowaną w barwach piłki nożnej z charakterystycznymi czarno-białymi łatami, dostępne będą w dwóch smakach: cytrynowym i wieloowocowym. 2% ze sprzedaży limitowanej edycji zostanie przeznaczone na rozwój szkółek piłkarskich: Warty Poznań Macieja Żurawskiego oraz Akademii Piłkarskiej 21 im. Henryka Reymana w Krakowie. Inicjatywę wspierają znani polscy piłkarze: Marcin Wasilewski, Maciej Żurawski, Kamil Kosowski i Mirosław Szymkowiak, których autografy widnieją na nowych etykietach napojów.

Zgodnie z hasłem przewodnim „Żyj i zwyciężaj”, marka OSHEE stawia na aktywne wspieranie i promowanie działań sportowych, szczególny nacisk kładąc na rozwój najmłodszych sportowców.

Zdecydowana większość młodych piłkarzy posiada ogromny talent. Lecz często bez dodatkowego wsparcia finansowego ich kariera nie może nabrać odpowiedniego tempa. Wierzymy, że dzięki wsparciu OSHEE część z nich będziemy mieli okazję oglądać na kolejnych mistrzostwach piłkarskich – mówi Dominik Doliński, Członek Zarządu firmy OSHEE Polska.

Piłkarska edycja napojów izotonicznych OSHEE dostępna będzie w sprzedaży do końca 2012 roku.

Cena 1l: 2,79zł

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu