GryReklamowe.pl – wzmocnij swój wizerunek dzięki rozrywce

Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Gry w Marketingu stworzyła serwis GryReklamowe.pl, poświęcony zagadnieniom advergamingu. Projekt ma na celu propagowanie, rozwijanie, standaryzowanie oraz promocję gier reklamowych jako efektywnego narzędzia reklamowy internetowej.

Advergaming to coraz popularniejszy, jednak wciąż rzadko wykorzystywany kanał komunikacji pomiędzy marką o odbiorcami. Aby wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom rynkowym, działająca w ramach IAB Polska grupa robocza specjalizująca się w tematyce gier w marketingu, stworzyła dedykowany serwis przybliżający tę tematykę. Strona skierowana jest przede wszystkim do marketerów zainteresowanych zastosowaniem advergamingu w komunikacji z użytkownikami.

– Katalog gier reklamowych, który udało nam się przygotować w ramach grupy roboczej „Gry w marketingu” działającej w ramach IAB Polska ma za zadanie nie tylko zebrać najlepsze produkcje w polskiego rynku reklamowego, ale także pozwolić na ich porównanie, analizowanie i śledzenie rozwoju tej branży. Obecnie skupiamy się na grach on-line, ale serwis ma formę otwartą i zapraszamy do niego każdego marketera, dom mediowy, agencję reklamową czy poszczególnych producentów gier, aby dzielili się swoimi realizacjami i ich efektami, bez względu na platformę (www, serwis społecznościowy, urządzenia mobilne, gry PC czy konsolowe). Chcemy rozwijać stale zarówno bazę gier jak i inne działu serwisu – powiedział Jacek Jankowski, szef grupy roboczej Gry w Marketingu i VP Games & Products w Hypnotized.

– Każdy produkt reklamowy staje się bardziej zrozumiały i przystępny dla klientów, gdy mamy możliwość zapoznania się jak najszerzej z przykładami jego zastosowania. Nowa platforma powstała pod patronatem IAB, docelowo ma być największym w Polsce agregatem przykładów gier reklamowych, przedstawionych w jasny, poukładany i czytelny sposób. Uporządkowany sposób przedstawiania danych ułatwi marketerom wyszukiwanie niezbędnych danych, bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu. W ramach grupy roboczej „Gry w marketingu” będziemy dbali o to by portfolio umieszczone na stronie było systematycznie aktualizowane. Będziemy jednocześnie zachęcali do samodzielnego wrzucania tam opisów nowopowstających gier przez agencje reklamowe, domy mediowe oraz wyspecjalizowanych developerów. Naszym głównym autem jest całkowita transparentność serwisu – dodał Adam Semik, członek GR Advergaming, jeden z autorów serwisu GryReklamowe.pl

Autorzy serwisu, eksperci GR Gry w Marketingu:

  • Jacek Jankowski, szef GR Gry w marketingu, VP Games & Products w Hypnotized
  • Adam Semik, członek GR, Ahead
  • Kacper Szczepanowski, członek GR, MindShare

Do współtworzenia katalogu zapraszamy specjalistów związanych z nowymi mediami w domach mediowych, agencjach reklamowych oraz klientów bezpośrednich. Mamy nadzieję, że serwis GryReklamowe.pl stanie się płaszczyzną komunikacji pomiędzy producentami gier a klientami docelowymi, korzystających z tego narzędzia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu