Wygraj gotówkę w loterii „Szybko i słodko”

Tagi:

Mówi się, że cierpliwość popłaca. Tym razem mamy jednak dobrą wiadomość dla wszystkich niecierpliwych. 6 lutego rusza loteria Nestlé „Szybko i Słodko”, w której informację o nagrodzie otrzymujesz natychmiast, bez zbędnego czekania! Codziennie do wygrania nawet 1000 zł!

Zasady loterii są bardzo proste i bardzo szybkie: wystarczy kupić dowolny produkt z oferty słodyczy Nestlé objęty promocją, zachować dowód zakupu i wysłać SMS z numerem paragonu na numer 70676 lub zarejestrować go na stronie www.szybkoislodko.pl. Żeby było jeszcze szybciej, wystarczy za pomocą telefonu zeskanować fotokod umieszczony na ulotkach i plakatach promocyjnych i bezpłatnie zgłosić paragon za pomocą  specjalnej strony, która otworzy się na telefonie komórkowym. Już po chwili, bez zbędnego czekania, uczestnik otrzyma informację, czy wygrał.

Codziennie na fanów słodyczy w loterii czekają bardzo atrakcyjne nagrody: 10 nagród po 200 zł, 5 nagród po 400 zł i jedna nagroda w wysokości aż 1000 zł! Promocja potrwa aż 8 tygodni, więc możliwości na zdobycie gotówki jest naprawdę dużo.

W loterii biorą udział znane i lubiane słodycze Nestlé: wafelki PRINCESSA i NESQUIK, batony LION, KIT KAT i AERO, czekolady AERO, pianki i żelki JOJO oraz wafel MAXER XXL.

Loteria będzie wspierana w prasie handlowej i internecie na stronie www.szybkoislodko.pl oraz na www.facebook.com/kitkatpl. Dodatkowo zaplanowane zostało wsparcie na platformie mobilnej! Koncept mechanizmu loterii stworzyła agencja FireFly Creation M. Piotrkowski sp. z o.o., która jest również odpowiedzialna za jej kompleksową obsługę, kreację KV oraz stworzenie strony www. W sklepach loterii będą towarzyszyły materiały POS: ulotki, wobblery, plakaty owijki i topery, które zaadaptowała Agencja 3M Projekt. W punktach sprzedaży pojawią się również dodatkowe ekspozycje, za które odpowiedzialna jest agencja SchmidtDesign . Za kampanię prasową oraz zakup mediów odpowiada MEC.

Czas trwania loterii: 6 lutego – 1 kwietnia 2012

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu