MyDeal dołączyło do grona klientów GetResponse

GetResponse od grudnia 2011 odpowiada za obsługę z zakresu email marketingu serwisu zakupów grupowych – MyDeal.pl.

Portfolio klientów GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, powiększyło się o kolejną znaną markę. Jest nią MyDeal.pl – jeden z najpopularniejszych serwisów zakupów grupowych w Polsce.

Oprócz wparcia w zakresie technologii, do głównych zadań ekspertów email marketingu z GetResponse będzie należała realizacja codziennego newslettera z ofertami zakupów grupowych serwisu.

Poprzednim dostawcą usług email marketingowych dla MyDeal.pl była firma SARE.

“Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy z GetResponse z uwagi na bardzo dobre zrozumienie naszych potrzeb. Platforma GetResponse zapewnia usługi dopasowane do obecnych oczekiwań serwisu MyDeal.pl, ma również ogromny potencjał rozwojowy i umożliwia rozwijanie nowych narzędzi związanych z email marketingiem.” – powiedział Adam Kaliszewski, rzecznik prasowy MyDeal.pl.

“Cieszymy się, że MyDeal dołączył do grona klientów GetResponse. Wiemy, że zakupy grupowe to z punktu widzenia dostawcy email marketingu wielkie wyzwanie, z którym nie wszyscy sobie radzą. Kluczowa jest szybkość wysyłki oraz personalizacja każdego emaila. GetResponse jest największym w Polsce dostawcą email marketingu i jako jedyna firma w branży posiadamy infrastrukturę umożliwiającą skuteczne dostarczanie setek tysięcy, a nawet milionów emaili w czasie krótszym niż godzina” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są Gratka Technologie, Wyborowa, Meritum Bank, Big Star, Raiffeisen Insurance, PZPN, Intercontinental, Widzew Łódź, Cyfrowe.pl, Motor-Presse Polska oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz wiele innych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu