Kampania telewizyjna FORTUNY w TVN

FORTUNA (Agros-Nova) rozpoczęła kampanię sponsoringową w stacjach TVN. Gwiazdorem telewizyjnego billboardu sponsorskiego znanej marki  jest tym razem sok pomidorowy. W najbliższych tygodniach będzie towarzyszył emisji cieszących się ogromną popularnością programów telewizyjnych TVN i TVN24.

W najbliższych tygodniach podczas wszystkich weekendów sok pomidorowy Fortuna będzie pojawiać się bezpośrednio przed i po emisji znanego porannego cyklu Dzień Dobry TVN. Z kolei od poniedziałku do piątku zobaczą go fani nowego serialu TVN Julia. Billboardy telewizyjne Fortuny będą emitowane zarówno przy premierowych odcinkach o 17.45, jak też powtórkach (pn -pt 7.30, sb 15.45). Zapracowani kibice sportowi, którzy zasiadają przed ekranami telewizyjnymi dopiero pod koniec dnia, mają jeszcze szansę spotkać się z pomidorową Fortuną, oglądając Sport Wieczorny w TVN 24 (pn-pt 23.40 ). Dzięki takiemu rozplanowaniu emisji sok Fortuny będzie  widoczny i w ciągu tygodnia (Julia, Sport  Wieczorny), i w weekendy (Dzień Dobry TVN).

Kampania została przygotowana przez agencje: Red8 (spot) i Brand Place (media).

FORTUNA należy do najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawanych marek soków na polskim rynku. Istnieje od 1991 r. Jest liderem rynku soków warzywnych.

Agros-Nova, właściciel marki Fortuna, to wiodący producent żywności w Polsce, największy przetwórca owoców i warzyw. Jest na podium (tzn. zajmuje I, II i III miejsce), jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów. Do grupy biznesowej Agros-Nova należą, obok Łowicza, znane marki: FORTUNA (KAROTKA), GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DRWITT, KRAKUS, KOTLIN i WŁOCŁAWEK. Agros-Nova ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu