Sephora otworzy perfumerię w Galerii Korona Kielce

Firma Libra Project, odpowiedzialna za komercjalizację śródmiejskiej Galerii Korona Kielce, podpisała nową umowę najmu. Wśród lokali, które znajdą się na terenie obiektu, działać będzie uznana sieć perfumerii Sephora.

Sephora – znana i ceniona

Marka powstała w 1970 roku w Paryżu. Przez ponad 40 lat przeprowadziła ogromną ekspansję, otwierając swoje oddziały na całym świecie. Do chwili obecnej w Polsce powstało 87 perfumerii Sephora. Firma występuje w najważniejszych punktach handlowych, oferując klientom szeroki wybór kosmetyków i zapachów najlepszych marek. Wśród nich znajdują się m.in. wysokiej jakości produkty do makijażu Benefit, greckie kosmetyki Korres, francuskie zestawy do pielęgnacji włosów HIP, zapachy japońskich projektantów Masaki Matsushima, perfumy Dior, czy Strivectin, amerykańska linia klinicznych produktów przeciw starzeniu się skóry. Skala proponowanego asortymentu daje gwarancję zaspokojenia potrzeb najbardziej wymagających kobiet i mężczyzn, którzy cenią dobrą jakość, skuteczność preparatów oraz doradztwo profesjonalistów.. Odwiedzający perfumerię mogą testować produkty bez konieczności ich zakupu. Dla klientów przygotowano pakiet usług dodatkowych, z których korzystać mogą na co dzień, bez wcześniejszego umawiania się. Konsultacje z ekspertami i dobór indywidualnego programu pielęgnacyjnego, Bar uśmiechu, a więc bezpłatny makijaż flash wybranym produktem, czy pakowanie zakupów na prezent – to tylko wybrane usługi, z których już niedługo będą mogli korzystać mieszkańcy Kielc.

– Zależy nam na tym, aby klienci Galerii Korona Kielce mieli w naszym projekcie zapewnioną kompleksową ofertę, dlatego też stawiamy na znane i cenione marki. Wszyscy już z niecierpliwością oczekujemy otwarcia naszej galerii, tym bardziej że docierają do nas sygnały zarówno od najemców jak i mieszkańców Kielc i regionu, którzy chcieliby sprawdzić jak ten jeden z najciekawszych projektów w Polsce będzie wyglądał w rzeczywistości – mówi Izabela Ironmonger, menadżer do spraw marketingu Galerii Korona Kielce.

Strategiczne marki

Sephora znajdzie się na parterze galerii. Tym samym poszerzy grono wiodących w Polsce i na świecie marek, których salony otwarte zostaną w centrum handlowo-rozrywkowym Galeria Korona Kielce. W wielu przypadkach będzie to ich debiut w stolicy województwa świętokrzyskiego.

Kosmetyki poza Perfumerią Sephora będą również dostępne m.in. w perfumerii Douglas oraz drogeriach Rossman i Superpharm.

Odzieżowa oferta to sklepy m.in.: Zara, Reserved, Royal Collection, Bershka, Pull&Bear, Massimo Duty, Stradivarius, Tommy Hilfiger, Mohito, Oysho, Camaieu, Orsay, Vistula, , Caterina, Sesst, Bytom, Bagatt, Lavard, Ette Lou, Antre, Nike, Adidas, Levi`s, Mustang, Big Star, Lee Cooper, Diverse, Puma, Gatta.

Do najważniejszych najemców centrum należeć będą sklepy branżowe takie jak: Media Expert, Piotr i Paweł, Smyk Megastore, Empik, czy Intersport

Galeria Korona Kielce poza zakupami zaprosi mieszkańców Kielc do skorzystania z bogatej propozycji kulturalno- rozrywkowej. – Duża ilość restauracji oferująca kuchnie z całego świata, klimatyczne kawiarnie, fitness klub z basenem, dziewięciosalowe Multikino, pięciokortowy klub squash. To wszystko zapewni atrakcyjną formę spędzania wolnego czasu i dzięki nim Galeria Korona Kielce spełni swoją dodatkową, ważną funkcję, animatora życia kulturalnego mieszkańców – ocenia Michał Tur, Dyrektor Galerii Korona Kielce.

– Wynajęliśmy już ponad 90 procent powierzchni. Obecnie finalizujemy ostatnie umowy najmu – mówi Iwona Pękalska z firmy Libra Project, odpowiedzialnej za proces komercjalizacji w Galerii Korona Kielce.

Centrum Korona Kielce to jedyna śródmiejska galeria handlowa w Kielcach. Jej otwarcie datowane jest na II kwartał 2012 roku. Całkowita powierzchnia obiektu to 93 500 metrów kwadratowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu