6-metrowa acerola w Warszawie – plenerowe eventy i sampling w ramach kampanii promocyjnej Actimel PowerWitamina C

W najbliższą niedzielę, 5-go lutego rusza kolejna część kampanii promocyjnej mlecznego napoju probiotycznego Actimel PowerWitamina C, która potrwa do 3-go marca 2012 r. Tym razem na ulicach Warszawy pojawi się 6-metrowa maskotka aceroli – egzotycznego owocu bogatego w witaminę C. Inauguracja plenerowych eventów zostanie wsparta akcją samplingową, następnie acerola będzie przemieszczać się co kilka dni w inne miejsca stolicy.

5-go lutego w Warszawie przy CH Arkadia mieszkańcy będą mieli okazję zobaczyć 6 metrową maskotkę egotycznego owocu aceroli. Acerola słynie z tego, że jest bogatym źródłem witaminy C – zawiera jej aż 30 razy więcej niż cytryny. Działanie jest częścią kampanii promocyjnej mlecznego napoju probiotycznego Actimel PowerWitamina C, który pomaga wzmacniać naturalną odporność organizmu. Wsparciem inauguracji eventów plenerowych będą także działania samplingowe, dzięki którym konsumenci będą mogli spróbować produktu oraz poszerzyć swoją wiedzę o egzotycznym owocu aceroli.

„To pierwsza tak szeroko zakrojona aktywacja marki Actimel. Działania ambientowe są uzupełnieniem – wisienką na torcie dla kompleksowej strategii komunikacji aktywującej takie media jak TV, Radio, Outdoor oraz działania in-store” mówi Junior Brand Manager marki Actimel, Anna Kłopotowska.

Za kreację oraz organizację akcji eventów plenerowych odpowiada dom mediowy Mediacom.

Kolejne miejsca, w których będzie można spotkać egzotyczną aceroli i Actimel PowerWitamina C:

  • 11 lutego 2012 r. – Galeria Mokotów (skrzyżowanie ulic Wilanowska i Wołoska)
  • 16 lutego 2012 r. – Metro Świętokrzyska
  • 18 lutego 2012 r. – CH Reduta (Aleje Jerozolimskie)
  • 24 lutego 2012 r. – Metro Pole Mokotowskie
  • 25 lutego 2012 r. – CH Bemowo (skrzyżowanie ulic Powstańców Śląskich i Piastów Śląskich)
  • 3 marca 2012 r. – CH Targówek
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu