Widzowie MTV i Vivy wybiorą ulubione kreacje reklamowe w IV edycji konkursu Spoters

Widzowie stacji młodzieżowych MTV i Viva ocenią 30 spotów reklamowych w finale IV edycji konkursu Spoters i wybiorą najlepsze kreacje reklamowe 2011 roku. Głosowanie odbędzie się na stronie www.spoters.com.pl.

Już jutro na oficjalnej stronie wydarzenia ruszy głosowanie widzów MTV i Vivy na najlepsze reklamy telewizyjne. Młodzi jurorzy ocenią 30 spotów reklamowych, które zakwalifikowały się do finału konkursu. Użytkownicy mogą głosować w 6 kategoriach, w każdej wybierając jedną spośród 5 reklam, wytypowanych w zakończonym właśnie plebiscycie internautów.

W finale konkursu znalazły się:

  • Reklamy Sony Alfa, kamery Sony, telewizji „n”, blenderu Zelmer oraz playstation Sony w kategorii CUDA TECHNIKI
  • Trzy reklamy Unilevera (AXE, Dove, Timotei) oraz dwie reklamy Coty (Playboy i Adidas) w kategorii DROGERIA
  • Reklamy Mentosa, Chipity, Lays, Biedronki oraz marki Lurpak w kategorii PIĘĆ SMAKÓW
  • Reklamy IKEA, Nike, DHL, Red Bulla i Tesco w kategorii ROZMAITOŚCI
  • Reklamy Stowarzyszenia Chorych na SM, fundacji ITAKA, fundacji VIVA, kampanie „Nie jedź na kacu” oraz „Na co mi to” w kategorii WAŻNA SPRAWA
  • Reklamy Netii, Polkomtela oraz reklamy trzech usług TP w kategorii W ZASIĘGU

Dziś na antenach stacji MTV i Viva rusza kampania promująca kolejny etap konkursu i informująca o głosowaniu na stronie www.spoters.com.pl, gdzie od 1 do 28 lutego można typować najlepsze spoty w każdej z kategorii.

W marcu organizatorzy Spoters – Viacom International Media Networks w Polsce oraz biuro reklamy Atmedia wręczą nagrody zwycięskim marketerom. Otrzymają oni bezpłatny czas reklamowy na antenach MTV i Vivy.

W tegorocznej, czwartej już edycji konkursu Spoters, oprócz badania młodych internautów (14-29 lat), organizatorzy przeprowadzili również pomiar preferencji starszych odbiorców z tzw. grupy komercyjnej (16-49 lat). Nad przebiegiem badania obu grup czuwał Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

– Dzięki temu porównaniu organizatorzy Spotersa będą w stanie skuteczniej zdefiniować czynniki, decydujące o powodzeniu kampanii wśród młodych widzów. Uzyskany obraz różnic pozwoli też ocenić, jakie przekazy są atrakcyjne wyłącznie dla młodzieży, a jakie dla odbiorców grupy komercyjnej – mówi Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu Atmedia.

– Czteroletnia historia konkursu Spoters pozwala nam zestawić wyniki kilkuset multiplatformowych kampanii i zidentyfikować zmiany i trendy w podejściu młodych do reklamy. To ważne narzędzie, dzięki któremu jesteśmy w stanie jeszcze lepiej poznać obecne pokolenie naszych widzów i zaproponować im rozwiązania, odpowiadające ich potrzebom i zainteresowaniom – dodaje Agnieszka Gajzler, Commercial Partnerships Director, BE VIACOM.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu