Vivid Games w drodze na NewConnect. Skoki 2012 w TVP S.A.

Ski Jumping 2012, jeden ze sztandarowych produktów Vivid Games, będzie promowany we wszystkich telewizyjnych relacjach ze skoków narciarskich do końca sezonu, wynika z umowy podpisanej z TVP S.A.. Spółka zamierza powtórzyć komercyjny sukces gry z lat ubiegłych.

– Seria Ski Jumping to jeden z naszych największych komercyjnych sukcesów, wielokrotnie nagradzana – zwłaszcza w Polsce stała się obowiązkową pozycją każdego fana gier sportowych. Umowa z TVP S.A. to kolejny przełom – dzięki nowemu kanałowi promocji gry, a także większej ilości platform na których gra jest dostępna, ilość pobrań edycji 2012 osiągnie 2-3 milionów, komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Do tej pory poprzednie edycje gry zostały pobrane w ilości 1,6 mln sztuk.

Grę charakteryzuje grafika 3D na najwyższym światowym poziomie, a rozgrywka odbywa się w ponad 20 rzeczywistych skoczniach narciarskich w trybie Pucharu Świata, Turnieju i wielu innych. Globalne statystyki online, możliwość tworzenia własnych rozgrywek, trzy metody sterowania, personalizacja zawodnika, to kolejne atuty gry. Ski Jumping 2012 dostępny jest na platformy: iOS, Android, PC, Mac, Java, a także na mocy podpisanej umowy z Blackberry – na najnowszy tablet Blackberry PlayBook.

Vivid Games zamierza zadebiutować na NewConnect w pierwszym półroczu 2012 r. Z rynku chce pozyskać kilka milionów złotych z przeznaczeniem na rozwój produkcji autorskich gier. Dla umocnienia swojej pozycji w Europie Zachodniej, Vivid Games utworzył spółkę zależną w Londynie, która będzie odpowiadała za współpracę z najważniejszymi klientami i wydawcami w Wielkiej Brytanii. W najbliższym czasie zostanie uruchomiona siostrzana placówka w San Francisco.

Doradcą Vivid Games w procesie przygotowania spółki do wejścia na NewConnect jest Capital One Advisers, jeden z dwóch wiodących autoryzowanych doradców w Polsce według miesięcznika Forbes.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu