Horalky zmieniają nazwę na Góralki z agencją Eura7

1 lutego wafelki Horalky, których właścicielem jest koncern I.D.C. Polonia, zmieniły nazwę na Góralki. Rebranding potrwa do połowy roku i będzie wsparty m.in. działaniami w Internecie.

Działania komunikacyjne dotyczące rebrandingu wafelków będą miały miejsce przede wszystkim na www.facebook.com/WafelkiGoralki. Za kampanię interaktywną odpowiadać będzie agencja interaktywna Eura7.

Kampania w Internecie prowadzona będzie pod hasłem Wafelkowa Rewolucja! Oprócz działań na Like Page’u Marki, który zgromadził dotychczas ponad 170 000 fanów, zostanie uruchomiony także nowy serwis www.

W działania związane z rebrandingiem marki zostali zaangażowani jej sympatycy, którzy już od połowy stycznia na Like Page’u wafelków Horalky byli przygotowywani na nadchodzące zmiany. W najbliższej przyszłości planowany jest także konkurs integrujący działania na FB z kampanią w serwisie YouTube.com.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu