Assault Armies rusza na podbój Japonii

Najnowsza i najbardziej rozbudowana gra krakowskiego dewelopera, notowanej na NewConnect spółki Bloober Team S.A., w dniu dzisiejszym ma swoją premierę w Japonii. Assault Armies została stworzona specjalnie z myślą o najnowszej konsoli SONY spod szyldu PlayStation – PS Vita. Gra ma bardzo pozytywny odbiór ze strony tamtejszych mediów.

Kampania marketingowa, za którą odpowiada wydawca gry, japońska spółka KEMCO, ruszyła już kilka miesięcy temu. O produkcji Bloober Team pisały najpopularniejsze serwisy branżowe, w tym prestiżowy tygodnik Famitsu, który dał Assault Armies adnotację „Famitsu poleca”. W ostatnich dniach działania promocyjne dodatkowo zyskały na intensywności, co przełożyło się na duże zainteresowanie tytułem wśród japońskich graczy jeszcze przed jego premierą. Pozytywne informacje z Japonii zarówno od graczy, jak i mediów pozwalają na stawianie bardzo optymistycznych prognoz sprzedażowych.

Z nadzieją spoglądamy na rynek japoński. Nasza gra ma tam dobrą prasę, a za jej sukces marketingowy w Japonii będą odpowiadać najlepsi specjaliści z Kemco i SONY – mówi Piotr Babieno, Prezes Zarządu Bloober Team S.A.

Najnowsza gra Bloober Team S.A. jest pierwszą pozycją w nowej strategii spółki, która ma wykorzystywać doświadczenie i technologie do produkcji tego typu produkcji – gier 2D najwyższej jakości.

Bloober Team jest pierwszym polskim deweloperem, który rozpoczął sprzedaż gier na PS Vita i jednym z pierwszych z Europy. To przełomowe wydarzenie dla całego polskiego rynku gier wideo. A, jak zapowiada Bloober Team S.A., to dopiero początek ich japońskiego podboju.

Gra dostępna jest w dystrybucji cyfrowej za pomocą sieci PSN marki Sony w cenie 1980 jenów (ok. 20 euro).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu