Serwis Gruper.pl startuje z zakładką promującą kulturę

Gruper.pl po raz kolejny poszerza zakres proponowanych usług, tym razem o regularne oferty kulturalne, które dostępne są w specjalnie dedykowanej zakładce Kultura. Nowy dział serwisu jest pierwszym tego typu wśród portali zakupów grupowych obecnych na polskim rynku, będący wynikiem rosnącego zainteresowania przedstawicieli świata kultury współpracą z serwisem.

Zakładka to miejsce spotkań fanów wydarzeń muzycznych, literackich czy teatralnych z przedstawicielami instytucji kultury. To także zupełnie nowa jakość we współpracy tego typu podmiotów z reprezentantami branży e-commerce.

Nowa zakładka dedykowana jest miłośnikom różnorodnych wydarzeń kulturalnych. Użytkownicy Grupera znajdą tam bilety na koncerty, spektakle teatralne, muzykę w różnych formatach (CD, mp3 a nawet płyty winylowe), płyty, filmy na DVD, książki oraz inne oferty związane z kulturą i rozrywką. Gruper współpracuje również z klubami w całej Polsce.

– Oferty kulturalne na stałe wpisały się w portfolio usług dostępnych na Gruperze i cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony naszych użytkowników, którzy do tej pory mieli okazję skorzystać z ponad 100 tego typu propozycji – tłumaczy Marcin Mikołajczyk, współzałożyciel i członek zarządu Gruper.pl – Serwisy zakupów grupowych to portale chętnie odwiedzane przez osoby, które poszukują nowych doświadczeń, sposobów spędzania wolnego czasu i realizacji własnych pasji – dodaje.

Portal oferował do tej pory między innymi wejściówki na koncerty Erykah Badu, Pat’a Metheny, zespołu Raz Dwa Trzy, czy bilety do Opery Wrocławskiej. Na Gruperze odbyła się również przedpremierowa sprzedaż albumu Yugopolis 2. Współpraca wytwórni płytowej oraz portalu zakupów grupowych z okazji prapremiery wydawnictwa muzycznego była pierwszym tego typu przedsięwzięciem na polskim rynku muzycznym.

Internetowa promocja kultury

Jak tłumaczą przedstawiciele portalu, nowa funkcjonalność to wynik dynamicznego rozwoju Grupera jako innowacyjnego narzędzia marketingowego w sieci. Na potrzeby zakładki serwis stworzył nawet osobny, dedykowany ofercie kulturalnej fanpage na Facebooku oraz specjalny newsletter.

– Obserwujemy rosnące zainteresowanie współpracą z Gruperem ze strony instytucji zajmujących się promocją kultury – mówi Marcin Mikołajczyk. – W przygotowanie nowej zakładki zaangażowały się osoby od lat działające w tej branży – organizatorzy koncertów, wydawcy, dziennikarze czy producenci muzyczni. To oni pomogli nam w stworzeniu miejsca umożliwiającego promocję artystów i twórców, którzy dzięki temu będą mogli jeszcze skuteczniej docierać do swoich odbiorców – dodaje.

W nowym dziale będzie można znaleźć zarówno ekskluzywne propozycje przedsprzedażowe, jak również oferty premierowe. To pierwsza tego typu inicjatywa wśród portali zakupów grupowych działających w Polsce. Wyjątkowość oferty Grupera dla Partnerów kulturalnych polega na dopasowaniu do specyfiki branży, wsłuchaniu się w jej potrzeby i trendy, m. in. w zakresie dbałości o wizerunek i pozycjonowanie swojej oferty.

Zakładka Kultura to kolejny element, który porządkuje zawartość serwisu i czyni go jeszcze bardziej przejrzystym. Dotychczas, Internauci poszukujący propozycji wyjazdów turystycznych mogli je znaleźć w dziale Podróże. Jesienią ubiegłego roku serwis wprowadził również zakładkę Twoja Firma, gdzie prezentowane są oferty z zakresu B2B (Business-to-Business) skierowane między innymi do firm sektora MŚP.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu