Kampania reklamowa Odra SA

Brzeska firma Odra SA, producent najwyższej jakości słodyczy, przygotowała zakrojoną na szeroką skalę ogólnopolską kampanię reklamową, która wystartuje już w drugiej połowie lutego. Akcja promocyjna będzie dotyczyć sztandarowego produktu firmy – powszechnie znanej i lubianej chałwy, od lat wytwarzanej według tradycyjnej receptury.

W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane stacje kanałów tematycznych z oferty TVN, Polsatu oraz AT MEDIA. Wizerunek telewizyjny wzmocni natomiast smakowity profil na najpopularniejszym serwisie społecznościowym – Facebooku. Ambasadorką marki została znana aktorka i tancerka – Dorota Czaja. Wiodące hasło kampanii brzmi: Ciesz się życiem!

Zapraszamy do oglądania i śledzenia bieżących wydarzeń na https://www.facebook.com/ChalwazOdry

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu