Więcej LPP w CH Forum Gliwice

Prolongowane umowy, powiększenie jednego z salonów oraz pojawienie się wkrótce nowej marki – to efekt zakończonych rozmów między Centrum Handlowym FORUM Gliwice i grupą LPP.

Strony przedłużyły umowy na wynajem pow. handlowej na działalność salonów Reserved/Reserved Kids (1300 m kw.), Cropp (285 m kw.) oraz Home&You (285 m kw.), a także renegocjowały umowę na wynajem pow. na salon House. Zgodnie z nową umową House będzie większy o 80 m kw. i zajmie 285 m kw. Zupełnie nową marką w CH FORUM, i w całych Gliwicach, będzie Mohito. Jej salon zajmie powierzchnię 270 m kw.

– Kontynuując dynamiczny rozwój marki Mohito, odnoszącej obecnie wielki sukces handlowy, zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu w CH FORUM. Jest to dla nas sprawdzona i dobrze oceniana lokalizacja. Dodatkowo nasze relacje z właścicielem i zarządcą obiektu opierają się na wzajemnym zaufaniu oraz pełnym zrozumieniu wzajemnych oczekiwań i możliwości. Stąd możemy je nazwać autentycznie partnerskimi. To umożliwiło nam łatwo zdecydować o powiększeniu salonu House i przedłużeniu umów dla innych marek – komentuje Jacek Szołoch, dyrektor Działu Rozwoju w Polsce w firmie LPP S.A.

– Z satysfakcją kontynuujemy współpracę z LPP i cieszy nas, że dzięki pozyskaniu marki Mohito grupa ta będzie jeszcze mocniej reprezentowana w CH FORUM. LPP to dla nas bardzo ważny najemca, dysponujący zróżnicowanym portfolio. Jego marki mają ponadto wysoką rynkową rozpoznawalność i doskonałe notowania u naszych klientów – mówi Marta Radomska, leasing manager CH FORUM z ramienia Avestus Real Estate, spółki zarządzającej gliwickim centrum.

– Poszerzenie zakresu współpracy z LPP idzie w parze z naszą strategią rozwoju centrum, które posiada wiele funkcji, jednakże opiera się na modzie – komentuje Agnieszka Mielcarz, dyrektor CH FORUM z ramienia Avestus Real Estate.

Zakończenie negocjacji z LPP jest kolejnym kamieniem milowym w procesie rekomercjalizacji gliwickiego FORUM. Z każdym miesiącem wydłuża się bowiem lista firm, które związały się z tym centrum na kolejne lata. Z dużych sieci uczyniły to już m.in. Apart, Cubus, Douglas, H&M i KappAhl. Niedawno CH FORUM pozyskało także Super-Pharm i McDonald’s.

W rezultacie prowadzonych aktualnie rozmów biznesowych w CH FORUM pojawią się wkrótce kolejne nowe marki, a wielu obecnych już najemców przedłuży umowy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu